BRATISLAVA (TASR) - Najčítanejším slovenským denníkom naďalej zostáva Nový Čas, ktorý si denne prečíta alebo prelistuje 33,7 percenta populácie. Za ním nasledujú denník Šport, ktorý denne prečíta 12,7 percenta ľudí, Pravdu 11,3 percenta, denník SME 10,3 percenta a Prácu 7,3 percenta. Ostatné denníky neprekročili hranicu šiestich percent. Vyplýva to z prieskumu o sledovanosti médií, ktorý v septembri uskutočnila agentúra Dicio na vzorke 1852 respondentov vo veku od 14 do 65 rokov. Najsledovanejším elektronickým médiom na Slovensku je televízia Markíza, ktorú v septembri sledovalo 71,6 percenta populácie aspoň 5 minút počas dňa. Sledovanosť STV1 dosiahla 36,5 percenta a na treťom mieste je česká TV Nova, ktorú sledovalo 18,7 percenta respondentov. Medzi rozhlasovými stanicami je najpočúvanejšie Slovensko 1, najpočúvanejším súkromným rádiom je Fun Rádio s 13 percentami.