ANKETA Počet reklamácií zväčša poklesol

September a október evidujú v cestovných kanceláriách ako obdobie reklamácií. Obrátili sme sa preto na ne s otázkami, koľko reklamácií a koľko klientov mali v uplynulej sezóne a ako vychádza porovnanie s minulým rokom?

PETER FERJENČÍK, Ruefa Reisen CS: "Z Bratislavy a Košíc letelo s nami na zájazdy 3942 turistov, o 503 viac ako v minulom roku a z Viedne ich odletelo ďalších asi 6000. Na služby na Tureckej riviére sme mali 15 sťažností (0,85 %), len 4 z nich (0,23 %) boli oprávnené. Od klientov z Mallorky sme dostali 3 oprávnené sťažnosti (0,3 %). Všetkým sme poskytli finančnú náhradu. Sťažnosti od dovolenkárov na gréckych ostrovoch sa pohybujú na hodnotách promile. Počet reklamácií výrazne klesol."

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

PAVOL KOMORA, Satur: "Počet katalógových klientov podstatne narástol, približne o 15 tisíc, celkovo sme mali v sezóne okolo 50 tisíc turistov. Pomer reklamácií k počtu klientov klesol, dosahuje menej ako pol percenta z klientely. Sťažností sme mali asi 200, z nich okolo 5 % neopodstatnených. Finančne sme to kompenzovali. Prišlo nám aj takmer sto pochvál, hlavne na našich sprievodcov."

SkryťVypnúť reklamu

PAVEL GAŠPARÍK, Globtour: "Klientov sme mali približne toľko, čo vlani - okolo 45 tisíc. V minulom roku sme zaznamenali 41 písomných sťažností, teraz o vyše polovicu menej, 18. Menej reklamácií bolo hlavne vďaka tomu, že v Chorvátsku, kam mierila drvivá väčšina našich klientov, neboli preobsadené hotely, čo sa tak často vyskytovalo v minulom lete."

KATARÍNA MERVOVÁ, Aquamarin: "Počet klientov - 6500 - zostal približne na tej úrovni ako vlani. Rovnako aj počet reklamácií. Jedna z nich bola neoprávnená, dve sme čiastočne uznali, ale finančne sme vykompenzovali všetky tri prípady."

JANA CABADOVÁ, CS-Tour: "Počas leta sme mali okolo 7 tisíc klientov, vrátane početnej českej klientely, ako aj nákupnej turistiky do Maďarska. Dlhšie pobyty sme mali najmä v Chorvátsku, menej aj v Poľsku a Taliansku. Písomné reklamácie sme nemali žiadne, ústne sa vždy snažím riešiť okamžite."

SkryťVypnúť reklamu

(ru)

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  3. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  4. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  5. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  6. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  7. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  8. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  5. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  6. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  7. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  8. Probiotiká nie sú len na trávenie
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 644
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 6 402
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 728
  4. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 4 249
  5. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 3 402
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 2 741
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 1 927
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 1 294
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu