ach, Poprade, Žiline a v Piešťanoch. Pri komercionalizácii nejde o privatizáciu, ale o to, aby prevádzku letísk efektívne riadila spoločnosť založená s účasťou štátu, mesta a súkromného subjektu. Takáto spoločnosť bola založená v Žiline pred rokom, F. Stolárik ju nazval pilotným projektom v komercionalizácii slovenského civilného letectva. František Stolárik zdôraznil, že uvedené spoločnosti nezískajú majetok letísk, iba ho dostanú do prenájmu, pravdepodobne na 30 rokov. Nepredpokladá sa, že by tieto spoločnosti do leteckej dopravy priniesli nejaké významné vlastné investície, o ne sa bude musieť ďalej starať štát. V presadzovaní komercionalizácie prevádzky letísk Stolárik vidí kontinuitu s uznesením Moravčíkovej vlády z novembra 1994. V civilnom letectve pôsobí viac súkromných spoločností a národný letecký dopravca Slovenské aerolínie, a. s. Vzťahy medzi súkromnými dopravcami navzájom, a najmä medzi národným dopravcom a súkromnými dopravcami nie sú dobré. Ministerstvo sa vraj snaží iniciovaním rokovania medzi týmito subjektmi o zlepšenie ich vzťahov, čo by prospelo leteckej doprave aj obrazu Slovenska vo svete.