nu sedačku a istení boli lanami aj úchytmi na strome. Zábery vznikali pod dohľadom horskej služby a s horolezeckým zabezpečením.
Väčšina rekvizít je z bratislavského fundusu, množstvom ďalších však vypomáhajú aj miestni obyvatelia a zberatelia. Ku kľúčovým rekvizitám patrili napríklad dobové karty, cigarety a peniaze. Obrázky na kartách boli vybraté pomocou odborných poradcov. Na "pľaci" sa nachádza viacero starožitných predmetov, staré lampy, knihy či obrazy. Na jednom z nich je zobrazená neidentifikovaná vodná plocha a rekvizitári ho okamžite pomenovali Gabčíkovo.
Dablérov využívajú herci najmä pri scénach s nevyspytateľnými koňmi: pri jazde kočiara so splašenými zvieratami cez potok, alebo na svadobnom štvorzáprahu, z ktorého padala kaskadérka namiesto nevesty v podaní Vilmy Cibulkovej. Chlapec má svojho vlastného dabléra Jakuba, pri akcii s koňmi však asistovali aj ďalší dvaja - jeden priamo z dediny a druhý od horolezcov. Nakoniec takmer všetky zábery zvládol Radoslav Chromek sám a najviac sa bál horolezecký ašpirant.
Ťažiskové kura bude zaznamenané v štyroch fázach - od vyliahnutia, ktoré prizvaný expert dokáže načasovať takmer na hodinu presne, až po odrastené exempláre. So záverečným horením jedného z nich sa potrápia trikári. Plamienky budú, samozrejme, skákať iba v počítači na krídlach objektu s náročne vykorigovanými pohybmi.