Miláno zaplavili módne butiky

V milánskej štvrti luxusných obchodov, kde popredné talianske a zahraničné firmy súťažia a predbiehajú sa v otváraní nových butikov, akoby ani nepoznali slovo zajtra, zabudne človek na ekonomickú krízu v Rusku a na zmeny trendov na Wall Street. Zvyčajne .

V milánskej štvrti luxusných obchodov, kde popredné talianske a zahraničné firmy súťažia a predbiehajú sa v otváraní nových butikov, akoby ani nepoznali slovo zajtra, zabudne človek na ekonomickú krízu v Rusku a na zmeny trendov na Wall Street. Zvyčajne pokojnú amtosféru na Via Montenapoleone narušili zbíjačky a rev ťažkých strojov. Ekonomický chaos v Ázii a Rusku iba zvýšil potrebu firiem zviditeľniť sa prepychovým značkovým obchodom. Trend predznamenal Gucci, ktorému pribudla plocha 1000 štvorcových metrov superobchodu v auguste. Šéf Domenico De Sole to opísal ako "najkrajší obchod na svete". Dvor aristokratického paláca s tabuľkovým sklom, mramorom a chladnou sivou farbou stráži bezpečnostný pracovník, ktorý by mohol byť dvojníkom Kevina Costnera. Tesne v pätách Guccimu prišla Jill Sanderová, ktorá v Miláne otvorila prvý obchod so svojím menom. Poschodový obchod privítal prvých kupujúcich 2. septembra. Nový butik Loro Piana ponúka taliansky kašmír, kde najlacnejší svetrík stojí 500 dolárov. Brioni, krajčír na mieru, ktorý šil obleky pre najnovší film Jamesa Bonda, výrobca parfumov Acqua di Parma, tí všetci si zariaďujú nové krásne priestory v tomto vychytenom kúte módneho sveta. Ďalší dizajnér, ktorý sa k nim pridá koncom septembra, je Gianfranco Ferré. Rekonštrukciu prízemia paláca z 19. storočia si načasoval tak, aby stihol oslavy 20. výročia. Podľa Santa Versaceho, manažéra spoločnosti Gianni Versace SpA, spočíva jadro problému nie v Rusku, ale na Ďalekom východe, takže horúčkovité získavanie nových obchodov sa možno minie účinkom. Santo prezradil, že sa nechystá nasledovať kolegov, lebo "v Miláne máme už päť obchodov a to je až priveľa!" (REUTERS)

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  3. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  4. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  5. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  6. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  7. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  8. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  5. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  6. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  7. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  8. Probiotiká nie sú len na trávenie
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 667
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 6 443
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 733
  4. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 4 367
  5. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 3 437
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 2 644
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 1 951
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 1 227
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu