zia a včera denník Slovenská republika. Rovnaký anonym prišiel aj do našej redakcie. Podľa týchto anonymov generálny riaditeľ TV Markíza zneužil redaktorov, hlásateľov a produkčných na presadzovanie svojich egoistických politických ambícií. V liste je zároveň napadnutá SOP, ktorej predseda R. Schuster údajne podnikateľom, ktorí stranu podporujú, dal miesta na volebnej kandidátke a prisľúbil lukratívne miesta v štátnej správe. P. Rusko mal na kandidátku presadiť okrem svojej manželky pretekára J. Malchárka, redaktora M. Arpáša a svojich kandidátov údajne presadili aj ďalší prispievatelia a mecenáši. V liste sa napríklad uvádza, že riaditeľ reklamnej agentúry Creo/Young&Rubicam Michal Ruttkay "má na kandidátke údajne rodinného príbuzného Mateja Ruttkaya". Ako včera pre SME uviedol Michal Ruttkay, kandidát SOP je jeho brat. "SOP oslovila našu agentúru, aby sme jej zabezpečovali volebnú kampaň, až potom, keď bol brat zvolený za kandidáta tejto strany," dodal M. Ruttkay. Prvý podpredseda SOP Pavol Hamžík včera pre SME označil tento list za podvrh, ktorý je súčasťou kampane, ktorú pripravuje SIS s cieľom diskreditovať SOP a opozičných politikov. Ako nás informoval vedúci public relation TV Markíza Michal Arpáš, vedenie televízie sa rozhodlo zatiaľ na tento anonymný list nereagovať. Osobne si M. Arpáš myslí, že za autormi listu sa neskrývajú pracovníci tejto súkromnej televízie. TV Markíza má v súčasnosti vyše 400 zamestnancov, ktorí včera otvoreným listom vyjadrili protest proti informáciám publikovaným v STV a denníku Slovenská republika. "My sme svoje názory v televízii Markíza, ako i mimo nej, nemuseli nikdy prezentovať anonymne. Preto sa jednoznačne dištancujeme od takéhoto zavádzania verejnosti," uvádza sa v liste zamestnancov TV Markíza.