Asociácia seniorov - expertov organizuje pred voľbami diskusné fóra voličov s politikmi

BRATISLAVA (SME - jb) - Vedieť znamená lepšie sa rozhodovať. Také je hlavné motto dvadsiatich predvolebných diskusných fór, ktoré v rámci Občianskej kampane `98 pripravuje pre voličov - seniorov nepolitické občianske združenie Asociácia seniorov - experto

v. Ako povedala pre SME spolupracovníčka asociácie Dr. Irena Štromfová, na diskusných fórach budú mať voliči možnosť stretnúť sa s predstaviteľmi politických strán, aby sa od nich čo najviac dozvedeli o volebných programoch, prípadne tam mohli sami prezentovať svoje záujmy, či už stavovské alebo sociálnej vrstvy. "V žiadnom prípade nejde o propagáciu politických strán alebo ich programov, chceme len voličom - seniorom umožniť lepšie sa pred voľbami orientovať, uľahčiť im rozhodovanie pri hlasovaní, chceme im dať možnosť dozvedieť sa, čo špeciálne pre nich pripravujú jednotlivé strany," zdôrazňuje I. Štromfová. Hlavným predmetom diskusií by mali byť témy, ktoré dôchodcovia iniciujú sami, pretože ich pokladajú za dôležité z hľadiska kvality svojho života. Diskusné fóra budú moderovať členovia Asociácie seniorov - expertov, ktorých špeciálne na túto úlohu pripravili v Centre prevencie a riešenia konfliktov. Podľa slov I. Štromfovej moderátori sú vyškolení tak, aby sa správali prísne nestranícky. Aj keď sú cieľovou skupinou projektu seniori, na fórach budú vítaní aj voliči strednej či najmladšej generácie. Na otázky budú odpovedať predstavitelia šiestich politických strán, ktoré sa podľa preferencií najpravdepodobnejšie dostanú do parlamentu. "Každý politik dostane rovnaký priestor, nikomu sa nebude nadržiavať," hovorí o plánovanom priebehu diskusií I. Štromfová. Pred parlamentnými voľbami sa uskutoční osem diskusných fór, pred komunálnymi voľbami dvanásť.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Autor: SME - jb

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  3. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  4. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  5. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  6. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  7. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  8. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  5. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  6. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  7. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  8. Probiotiká nie sú len na trávenie
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 652
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 6 423
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 731
  4. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 4 312
  5. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 3 426
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 2 703
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 1 939
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 1 259
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu