Neznáme osoby si "vystrelili" z HZDS na billboardoch renomovaného ekonomického týždenníka Profit

BRATISLAVA (SME - rf) - Na reklamné billboardy propagujúce renomovaný ekonomický týždenník Profit prilepili zatiaľ neznáme osoby logá vládneho Hnutia za demokratické Slovensko a pod nápis "Ide o peniaze" nalepili nápis "ale o naše" a logo týždenníka ...

BRATISLAVA (SME - rf) - Na reklamné billboardy propagujúce renomovaný ekonomický týždenník Profit prilepili zatiaľ neznáme osoby logá vládneho Hnutia za demokratické Slovensko a pod nápis "Ide o peniaze" nalepili nápis "ale o naše" a logo týždenníka Profit prelepili logom HZDS. "Bol som mierne šokovaný, keď som zbadal na billboardoch nášho týždenníka logo HZDS a keď som videl nápis, že ide len o naše peniaze," opisoval neobyčajný zážitok šéfredaktor týždenníka Jozef Hübel a pokračoval, že "redakcii týždenníka Profit ide na rozdiel od HZDS o peniaze daňových poplatníkov. Tie, ako sa aj v poslednom čase neraz ukázalo, práve niektoré skupiny vládnej garnitúry míňajú ako svoje vlastné. Nevieme, kto stojí za týmto billboardovým vandalizmom, ale jeho zásluhou sa náš billboard stal nechcenou súčasťou volebnej kampane". Jozef Hübel povedal, že nie je jasné, či billboardy znehodnotil človek blízky HZDS, alebo či to bol niekto z opozičnej strany. "Zatiaľ to nevieme a sme dosť prekvapení, komu o čo ide. Dá sa to vysvetľovať dvojako," dodal. Z nových textov na billboardoch však jasne vyplýva, že z vládneho hnutia, ktorého mnohí členovia a ich rodinní príslušníci sprivatizovali v priamych predajoch za podhodnotené ceny obrovské majetky, si niekto "vystrelil" na úkor týždenníka Profit. Vedenie týždenníka v najbližšom čase požiada mediálnu agentúru, prostredníctvom ktorej spustili billboardovú kampaň na podporu týždenníka, aby billboardy vrátila do pôvodného stavu a aby sa pokúsila zistiť, kto ich znehodnotil. "Ale tam už bude postup zrejme iný a možno sa obrátime na orgány, ktoré by to mali vyšetriť. Zatiaľ nie sme definitívne rozhodnutí, na koho sa obrátime," uviedol šéfredaktor Profitu. Redaktori i vedenie týždenníka zistili znehodnotenie svojich billboardov prvýkrát včera ráno. Celkovo má Profit 150 billboardov po celom Slovensku, ale zatiaľ nie je známe, koľko z nich je takto znehodnotených.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Autor: SME - rf

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  2. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  3. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  4. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  5. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  7. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  1. Toto je Balkán? Roky prehliadané Albánsko prekvapuje
  2. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  3. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  4. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  5. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  6. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  8. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  1. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 7 206
  2. Toto je Balkán? Roky prehliadané Albánsko prekvapuje 5 081
  3. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 5 007
  4. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 4 123
  5. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 3 155
  6. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 2 542
  7. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 2 031
  8. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave! 1 635
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu