BRATISLAVA (SME - rf) - Na reklamné billboardy propagujúce renomovaný ekonomický týždenník Profit prilepili zatiaľ neznáme osoby logá vládneho Hnutia za demokratické Slovensko a pod nápis "Ide o peniaze" nalepili nápis "ale o naše" a logo týždenníka Profit prelepili logom HZDS. "Bol som mierne šokovaný, keď som zbadal na billboardoch nášho týždenníka logo HZDS a keď som videl nápis, že ide len o naše peniaze," opisoval neobyčajný zážitok šéfredaktor týždenníka Jozef Hübel a pokračoval, že "redakcii týždenníka Profit ide na rozdiel od HZDS o peniaze daňových poplatníkov. Tie, ako sa aj v poslednom čase neraz ukázalo, práve niektoré skupiny vládnej garnitúry míňajú ako svoje vlastné. Nevieme, kto stojí za týmto billboardovým vandalizmom, ale jeho zásluhou sa náš billboard stal nechcenou súčasťou volebnej kampane". Jozef Hübel povedal, že nie je jasné, či billboardy znehodnotil človek blízky HZDS, alebo či to bol niekto z opozičnej strany. "Zatiaľ to nevieme a sme dosť prekvapení, komu o čo ide. Dá sa to vysvetľovať dvojako," dodal. Z nových textov na billboardoch však jasne vyplýva, že z vládneho hnutia, ktorého mnohí členovia a ich rodinní príslušníci sprivatizovali v priamych predajoch za podhodnotené ceny obrovské majetky, si niekto "vystrelil" na úkor týždenníka Profit. Vedenie týždenníka v najbližšom čase požiada mediálnu agentúru, prostredníctvom ktorej spustili billboardovú kampaň na podporu týždenníka, aby billboardy vrátila do pôvodného stavu a aby sa pokúsila zistiť, kto ich znehodnotil. "Ale tam už bude postup zrejme iný a možno sa obrátime na orgány, ktoré by to mali vyšetriť. Zatiaľ nie sme definitívne rozhodnutí, na koho sa obrátime," uviedol šéfredaktor Profitu. Redaktori i vedenie týždenníka zistili znehodnotenie svojich billboardov prvýkrát včera ráno. Celkovo má Profit 150 billboardov po celom Slovensku, ale zatiaľ nie je známe, koľko z nich je takto znehodnotených.
Autor: SME - rf