Podľa agentúry Donar je podvod iba "formou kreativity"

BRATISLAVA (SME - ml) - Minulý piatok redakcia SME konštatovala, že HZDS útočí na srdce voliča Švajčiarskom, pretože jeho volebný billboard je počítačovou kombináciou fotografie švajčiarskej krajiny a slovenského Kriváňa. Na toto zistenie v denníku Sloven

ská republika reagoval JUDr. Fedor Flašík, generálny riaditeľ agentúry Donar. Vo svojom stanovisku tvrdí, že koncepcia volebnej kampane HZDS sa snaží "presvedčiť občanov SR o tom, že majú byť na čo hrdí". Je vraj legitímnym právom každého politického subjektu, aby svojich budúcich voličov presviedčal "rôznymi formami kreativity". Zverejnenie skutočnosti, že billboard nazvaný KRAJINA TVOJHO SRDCA je počítačovým podvodom, označil JUDr. Flašík za amatérsky mediálny útok SME. Ide o zrejmý názorový posun riaditeľa agentúry Donar, pretože minulý týždeň vo štvrtok pre SME povedal, že na inkriminovanom billboarde je "stopercentne slovenská krajina... Vieme to dokázať, že je to slovenská krajina". Takisto vyhlásil, že ak SME zverejní, že ide o podvod, "dám vás na súd". O deň neskôr v rozhovore pre televíziu Markíza už priznal, že ide o obrazovú kombináciu a vyhlasoval, že nie je dôležitá krajina, ale "spôsob vizuálnej komunikácie". Pre denník HZDS k tomu ešte dodal, že agentúra Donar bude vo volebnej kampani naďalej ponúkať "slovenskému občanovi serióznu víziu jeho budúcnosti". Viacerí politickí pozorovatelia a komentátori sa zhodli, že agentúra Donar pri spolupráci s HZDS prevzala aj jeho spôsob práce s realitou - skutočnosť a pravda, podobne ako pre šéfa HZDS, nie je pre Donar a jeho generálneho riaditeľa dôležitá.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Autor: SME - ml

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  2. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  3. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  4. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  5. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  7. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  5. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  6. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  7. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  8. Probiotiká nie sú len na trávenie
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 690
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 6 476
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 734
  4. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 4 470
  5. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 3 463
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 2 546
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 1 999
  8. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave! 1 169
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu