ská republika reagoval JUDr. Fedor Flašík, generálny riaditeľ agentúry Donar. Vo svojom stanovisku tvrdí, že koncepcia volebnej kampane HZDS sa snaží "presvedčiť občanov SR o tom, že majú byť na čo hrdí". Je vraj legitímnym právom každého politického subjektu, aby svojich budúcich voličov presviedčal "rôznymi formami kreativity". Zverejnenie skutočnosti, že billboard nazvaný KRAJINA TVOJHO SRDCA je počítačovým podvodom, označil JUDr. Flašík za amatérsky mediálny útok SME. Ide o zrejmý názorový posun riaditeľa agentúry Donar, pretože minulý týždeň vo štvrtok pre SME povedal, že na inkriminovanom billboarde je "stopercentne slovenská krajina... Vieme to dokázať, že je to slovenská krajina". Takisto vyhlásil, že ak SME zverejní, že ide o podvod, "dám vás na súd". O deň neskôr v rozhovore pre televíziu Markíza už priznal, že ide o obrazovú kombináciu a vyhlasoval, že nie je dôležitá krajina, ale "spôsob vizuálnej komunikácie". Pre denník HZDS k tomu ešte dodal, že agentúra Donar bude vo volebnej kampani naďalej ponúkať "slovenskému občanovi serióznu víziu jeho budúcnosti". Viacerí politickí pozorovatelia a komentátori sa zhodli, že agentúra Donar pri spolupráci s HZDS prevzala aj jeho spôsob práce s realitou - skutočnosť a pravda, podobne ako pre šéfa HZDS, nie je pre Donar a jeho generálneho riaditeľa dôležitá.
Autor: SME - ml