PARÍŽ (ČTK) - Žiadny výrazný vzrast ziskov nezaznamenali obchodníci z deviatich francúzskych miest, v ktorých pred necelým mesiacom boli MS. Viac ako polovica (presne 68 %) Francúzov si napriek tomu podľa výskumu verejnej mienky uskutočneného agentúrou Sofes myslí, že sa na organizácii šampionátu muselo dať zarobiť. Menej ako polovica z opýtaných obchodníkov (asi 46 %) nepozorovala v čase konania MS výraznejší vzrast ziskov. U devätnástich percent z nich sa tržby pohybovali v rovnakých reláciách ako pred šampionátom. Mnohí živnostníci si sťažovali na to, že im MS odviedlo verných zákazníkov, ktorí dali prednosť prázdnejším veľkoobchodom. Dopad turnaja na zamestnanosť bol tiež nevýrazný. Len tri percentá podnikateľov prijali na čas konania šampionátu ďalších pomocníkov. Len päť percent z nich vyžadovalo od zamestnancov prácu nadčas.