Ako v rozhovore pre agentúru SITA povedal generálny riaditeľ spoločnosti Heineken Slovensko, a.s. Nitra, Marc Bolland, stratégiou Heinekenu je sústredenie sa na silu značky. Keďže Zlatý Bažant má spomedzi slovenských značiek najsilnejšie medzinárodné renomé a Corgoň má silnú domácu pozíciu, holandský koncern sa sústredí na zlepšovanie pozície týchto dvoch značiek. V priebehu 3 rokov by celkový podiel Zlatého Bažanta a Corgoňa mohol prekročiť 30 %, súčasný podiel je o vyše 5 % nižší.
Ako ďalej povedal M. Bolland, hurbanovský pivovar je najväčším exportérom zo slovenských pivovarov. Z vyše milióna hektolitrov produkcie smeruje do zahraničia zhruba 13 %. S exportom vyše 100 tis. hl je Zlatý Bažant najväčším vývozcom piva do Českej republiky. U značky Corgoň má Heineken záujem zvýšiť predaj na domácom trhu, najmä na strednom a východnom Slovensku. V priebehu rokov 1992-1997 Corgoň zvýšil produkciu na 2,2-násobok, podľa M. Bollanda je preto možné zintenzívnením predaja dosiahnuť v najbližších dvoch rokoch kumulatívny rast predaja o 20 - 40 %. Minulý rok predal Corgoň 420 tis. hl piva.