FRANKFURT (REUTERS) - Nemecká módna spoločnosť Hugo Boss AG priniesla v stredu správu o 40-percentnom náraste zisku skupiny po zdanení v prvej polovici r. 1998 na základe stúpania tržieb z predaja mužských odevov. Výsledky, ktoré boli nad očakávania, sú založené na celosvetovom dopyte po škále mužských odevov, vrátane voľných oblekov, ktorými sa módna skupina preslávila. Spoločnosť dodala, že tohtoročné kroky s cieľom preniesť medzinárodnú značku Hugo Boss do odevov na voľný čas a ženskej módy by mali urýchliť ďalší rozmach. „Vo všetkých oblastiach sveta sme docielili rast,“ povedal Hugo Boss. „Medzinárodný úspech značky Hugo Boss ukazuje, že sme na správnej ceste,“ povedal výkonný riaditeľ Joachim Vogt vo vyhlásení. „Silu sme sústredili do základného obchodu a strategické oblasti rastu predstavujú odevy na voľný čas a ženské oblečenie. Tým vytvárame nevyhnutný predpoklad pre dlhodobý obchodný úspech,“ dodal.