ANGELIKA DEDÍKOVÁ, CK Contour Komárno: „My sme mali od Pasha Tours len 12 klientov. Desiati z nich už vo štvrtok odcestovali na náhradný zájazd - dvaja do Tuniska cez maďarskú CK a ôsmi na Maltu. Zvyšní dvaja, ktorí mali cestovať až v septembri, povedali, že sa ešte rozhodnú.“
EVA SLOVÁKOVÁ, CK Trial Bratislava: „My sme škodovali sumou takmer 40 tisíc Sk, našťastie boli zaplatené len zálohy. Šlo o dve rodiny. Jedna si vybrala náhradný zájazd do Grécka a druhej sme vrátili peniaze - plnú výšku zaplatenej zálohy plus poistné.“
MILOŠ BODIŠ, CK Bodimex tour Bratislava: „Nám zostala CK Pasha Tours dlžná 70 tisíc. Zájazdy tejto CK sme predali ako last-minuty dva týždne pred jej krachom. Bolo to päť klientov. Aj keď s CK Pasha Tours sme mali takú zmluvu, že naša CK nemusela niesť zodpovednosť, považujeme za svoju povinnosť ústretovosť voči klientom a ponúkli sme im náhradný zájazd.“
ZUZANA HORŇÁKOVÁ, Alfatour Banská Bystrica: „Ak sa aj stane, že my ako cestovná kancelária nedostaneme od Pasha Tours odškodné, odškodníme našich klientov zo svojich peňazí.“
INGRID KAYYALIOVÁ, CK Danubia Tour Bratislava: „U nás zanechala CK Pasha Tours dlh 700 tisíc Sk. My sme už pri predávaní zájazdov upozorňovali klientov, že si kupujú jej produkt a my sme len sprostredkovatelia. Máme to uvedené aj na zmluve podpísanej samotnými klientmi, ktorých sme o tom informovali, že zodpovednosť za služby nesie touroperátor, teda Pasha Tours. Napriek tomu, že sa necítime zodpovední za škodu, lebo my sme uhradili všetky platby touroperátorovi, sa klientom snažíme vyjsť v ústrety. Aspoň tak, že im ponúkame náhradné pobyty, prípadne hľadáme iné náhradné riešenie. Zatiaľ nevieme s určitosťou, či pokryjeme všetky pohľadávky. Hľadáme zdroje, hoci, opakujem, za vzniknutú škodu sa necítime byť vinní.“ (ru)