vala pracovníčka košickej pobočky, v ich filiálke vybrali za dovolenky v Tunisku od asi 60 zákazníkov okolo 800 tisíc korún. Klienti, ktorí sa cítia oklamaní, žiadajú okamžité vrátenie peňazí. Aká je šanca, že sa tak stane? „CK Pascha Tours je poistená v maďarskej poisťovni Atlasz, takže sa to bude riešiť cez ňu. Zákazníkov budeme o spôsobe finančného vyrovnania informovať telefonicky alebo písomnou formou. Zatiaľ sme v našej pobočke žiadne vážnejšie konflikty nemali,“ informovala nás minulý týždeň jediná zamestnankyňa Pascha Tours v Košiciach, ktorá odmietla prezradiť meno. Posťažovala si, že nedostala žiadne inštrukcie ani z Bratislavy, ani z Budapešti, ako postupovať, či kanceláriu zavrieť, alebo ju ďalej prevádzkovať. Tak to bolo v prvé dni po vyhlásení krachu. Keď sme sa však v týchto dňoch chceli informovať o najnovšej situácii, čakali nás už len dvere zabezpečené visacou zámkou. Bez odkazu, kedy a či sa ešte niekedy otvorí. Ako sme sa dozvedeli z viacerých zdrojov v SR i v Maďarsku, garancia 10 miliónov forintov, zložená v poisťovni Atlasz, bude sotva stačiť na odškodnenie klientov CK Pasha Tours v Maďarsku. Ak by sa to aj pokrylo s prebytkom, podľa názorov odborníkov povinnosť vyplatiť poškodených klientov mimo Maďarska nevyplýva z nijakých ustanovení.