Institute v Tokiu. Ešte však nie je isté, či sa Isuzu rozhodne pre výstavbu závodu v SR, povedal reprezentant Nomury pre SR a ČR F. Sidó. Reagoval tak na informácie, podľa ktorých sa v minulom týždni úspešne ukončili predbežné rokovania o možnostiach výstavby montážneho závodu Isuzu pri Košiciach, pričom konečnú zmluvu by mal podpísať minister hospodárstva M. Cagala ešte do volieb. Podľa E. Pernickej z tlačového odboru Ministerstva hospodárstva (MH) SR v materiáli prerokovanom vládou SR v utorok nefigurovala žiadna konkrétna značka výrobcu. Podľa vyjadrení predsedu vlády V. Mečiara chcú japonskí investori finalizovať na Slovensku až 500 tisíc automobilov ročne. Tieto investície by prekročili aj rozsah investičných zámerov koncernu Volkswagen v SR. MH sa v rámci Stratégie rozvoja automobilového priemyslu v SR snaží zapojiť slovenských výrobcov do subdodávateľských sietí svetových výrobcov. Ide o subdodávky pre japonských výrobcov produkujúcich v Európe, o výrobu pre iných svetových výrobcov. Konečným štádiom by mala byť finalizácia v malosériovej výrobe automobilov typu vozidiel pre voľný čas alebo nákladných.