vládnej koalície. Myslím si, že SDK si najviac želá premenu tejto spoločnosti a vždy prízvukuje potrestanie vinníkov všetkých neprávostí, ktoré u nás polarizovali spoločnosť do dnešných nebezpečných rozmerov. Zaujímam sa preto o mediálnu kampaň SDK, ktorá by mohla zlepšiť jej volebný výsledok. Hoci slovo propaganda sa chápe negatívne, práve jej väčšia profesionalizácia a zvýraznenie sú dnes veľmi potrebné. Václav Klaus predviedol v Čechách skvelý finiš volebnej kampane. Hoci sa na tom podpísalo veľa rôznorodých faktorov, jedným z nich bolo aj zrozumiteľné propagovanie jasnej myšlienky, ktorou sa ODS odlišovala od ostatných strán. Myslím si, že základnou ideou, pre ktorú tu vznikla SDK, je myšlienka ZMENY. Toto slovo použili niektorí západní politici vo svojich úspešných kampaniach. Vycítili totiž náladu spoločnosti žiadajúcej zmenu. Práve teraz sa na Slovensku takto uvažuje. Preto bolo by neprezieravé medializovať sterilné a nepresvedčivé heslá typu SDK zdraví Kremnicu, alebo Hnúšťa volí SDK. Omnoho pozitívnejšie by rozčarovaných voličov oslovilo heslo SPRÁVNA ZMENA. Tieto slová vzbudzujú nádej. Bolo by vhodné nad tým pouvažovať. Len aby to netrvalo dlho.
ROMAN LAJOŠ, Košice