Inzerát s portrétom B. Martinkovej dostal výnimku, bol len v časti nákladu ELLE pre SR

Victoria Regia sa stala neoficiálnym symbolom piešťanských kúpeľov, no len málokto vie, že práve dnes uplynulo polstoročie od zasadenia prvej priesady Victorie Regie v Piešťanoch. Na prvé nočné kvitnutie sa podľa pamätníkov prišli pozrieť zástupy ľudí ...

Victoria Regia sa stala neoficiálnym symbolom piešťanských kúpeľov, no len málokto vie, že práve dnes uplynulo polstoročie od zasadenia prvej priesady Victorie Regie v Piešťanoch. Na prvé nočné kvitnutie sa podľa pamätníkov prišli pozrieť zástupy ľudí nielen z Piešťan, ale aj zo širokého okolia. Victoria Regia sa v Piešťanoch úplne bez problémov udomácnila, zaujímavé je, že už nikde inde v Európe sa jej tak nedarilo. O popularite krásnej a exotickej Victorie Regie svedčí aj to, že jej meno dnes nesie každoročný piešťanský festival kvetov, jeden z regionálnych týždenníkov a najnovšie aj festival populárnej hudby. Jej meno sa zjavilo aj na inzeráte (podotýkame, že neoznačenom ako inzercia) v časopise ELLE, ktorý propagoval osobnosť Blaženy Martinkovej, o čom SME informovalo už včera. Niektorí naši čitatelia nás upozornili aj na ďalšie skutočnosti, a to napríklad, že portrét pani Martinkovej sa objavil len v tej časti vydania, ktorá putovala na Slovensko. V tej časti, ktorá sa predáva v Čechách, je inzerát nahradený iným, propagujúcim rozhlasovú stanicu. Takže informáciu o ňom musí SME poopraviť v tom zmysle, že B. Martinková nevynaložila 150 000 Kč, aby sa spropagovala u našich susedov, ale práve naopak, len na Slovensku. Ako sa včera SME informovalo na inzertnom oddelení časopisu ELLE, ktokoľvek si diferencovaný inzerát objednať nemôže, podľa slov pracovníčky "sme už takýto jeden prípad mali, ale išlo o výnimku, po dohode s vydavateľom".

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Autor: Andrea Kadnárová

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  3. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  4. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  5. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  6. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  7. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  8. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  5. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  6. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  7. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  8. Probiotiká nie sú len na trávenie
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 657
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 6 428
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 731
  4. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 4 324
  5. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 3 430
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 2 685
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 1 944
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 1 254
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu