e rodina. Téma Post dom je venovaná stavebníkom, Domov a vkus je orientovaná na bytové doplnky a nábytok, Domov a žena predstavuje domáce elektrospotrebiče a kozmetiku, Autoparáda zasa prezentuje výrobky pre motoristov. Na 31. ročník sa prihlásilo 85 vystavovateľov. Podľa komoditného zastúpenia budú na výstave dominovať stavebníci, menej je nábytkárov. "Mrzí nás, že podstatne slabšie zastúpenie bude mať téma Domov a žena, obávam sa, že ženy v poslednom čase nakupujú radšej lacnejšie a menej kvalitné výrobky na trhoviskách," povedala manažérka SVT Mgr. Jolana Prochotská. Podľa jej slov pre nízky záujem firiem museli tento rok organizátori zrušiť tému Agrospiš. Slabší záujem vystavovateľov bol tiež dôvodom, prečo sa SVT tento rok konajú iba na zimnom štadióne, v Dome nábytku a v Dome kobercov, "športovú halu sme ani neprenajímali, v porovnaní s vlaňajškom je výstavná plocha menšia o 500 štvorcových metrov. Nemyslím si, že za slabšou účasťou firiem je nezáujem vystavovať, pripísala by som to skôr horšej ekonomickej situácii," dodala J. Prochotská.
Autor: SME - kim