Prudký rast by mohol podľa Úradu pre reklamu cez Internet (Internet Advertising Bureau - IAB) priniesť rýchlo sa rozvíjajúcemu odvetviu ku koncu tohto roka jeho prvú miliardu dolárov, kým v predchádzajúcom roku sa výdavky vyšplhali na 907 mil. USD. Uvedené údaje poskytlo viac ako 200 správcov webovských stránok, ktorých IAB oslovil prostredníctvom spoločnosti New Media Group of Coopers & Lybrand. „Výsledky za prvý štvrťrok tohto roka podčiarkuje fakt, že Internet je v súčasnosti považovaný za integrálny komponent celkového mediálneho komplexu,“ uviedol predseda správnej rady IAB Rich LeFurgy. Medzi najviac propagované spoločnosti patrili počítačové firmy, ktoré z celkového počtu tvorili 27 percent, produkty zamerané na zákazníka dosahovali 25 percent, telekomunikačným podnikom pripadlo 14 percent, poskytovateľom finančných služieb 13 percent a nové mediálne subjekty dosahovali 10 percent.