lo predpokladaných 37 miliárd divákov televíznych prenosov. Od sponzorov prichádza leví podiel príjmov organizačného výboru majstrovstiev. Mnohí z nich sa doslova ruvali o právo figurovať medzi oficiálnymi spoločníkmi MS. V krajine ich usporiadateľov vzbudilo rozhorčenie, keď sa automobilová doprava zverila za príspevok 20 miliónov mariek a ďalších 20 miliónov za reklamu nemeckému koncernu Opel, nie francúzskej automobilke Renault či Peugeot. No 3500 spolupracovníkov a spolupracovníčok výboru i predstaviteľov FIFA obliekol slávny francúzsky módny návrhár Yves Saint Laurent. Koncern Danone dal 25 miliónov mariek za právo použiť emblém MS na téglikoch svojich jogurtov. Tie sa tým síce nevylepšia, ale Danone predsa verí, že ich predaj sa za mesiac zvýši o polovicu.
(Deutsche Welle,
Kolín nad Rýnom, sch)