Len 10 percent ľudí nakupuje kozmetické opaľovacie prípravky v lekárni

BRATISLAVA (SME - and) - Pri prieskume agentúry AISA, ktorého cieľom bolo zistiť spontánnu znalosť kozmetických prípravkov na opaľovanie na otázku, aká značka prípravku na opaľovanie vám príde na um, ako prvú uviedlo 43 percent respondentov Niveu Sun, ...

BRATISLAVA (SME - and) - Pri prieskume agentúry AISA, ktorého cieľom bolo zistiť spontánnu znalosť kozmetických prípravkov na opaľovanie na otázku, aká značka prípravku na opaľovanie vám príde na um, ako prvú uviedlo 43 percent respondentov Niveu Sun, 9 percent Indulonu a 6 percent Saharu. Po opýtaní na spontánnu znalosť týchto prípravkov odpovedala väčšina opýtaných rovnako. Dovedna 66 percent respondentov uviedlo, že používa prípravky na opaľovanie a až 33 percent nepoužíva žiadne. Tých respondentov, ktorí uviedli, že používajú prípravky na opaľovanie s vysokým ochranným faktorom, sa ďalej pýtali, kde ich nakupujú. Vyše 40 percent ich nakupuje často a vyše 30 percent vždy v drogérii alebo v parfumérii. Omnoho menšia skupina, asi do 10 percent, ich nakupuje v lekárni. Najviac ľudí používa prípravky na opaľovanie vo vekovej skupine od 30 do 39 rokov (okolo 75 percent), o niečo menej (asi 73 percent) vo vekových skupinách 15-19 a 40-49 rokov. Zaujímavé je, že veková skupina od 20 do 29 rokov je až na štvrtom mieste v používaní prípravkov na opaľovanie. V tejto kategórii ich používa len asi 70 percent. Najmenej používa na opaľovanie ochranné krémy veková skupina 60-69-ročných (menej ako 40 percent z nich). Najviac ľudí ich nakupuje, podľa výsledkov prieskumu, často tesne pred letnou dovolenkou a vždy, keď sa minú staré.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Autor: SME - and

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  2. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  3. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  4. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  5. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  7. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  1. Toto je Balkán? Roky prehliadané Albánsko prekvapuje
  2. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  3. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  4. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  5. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  6. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  8. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  1. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 6 908
  2. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 4 949
  3. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 4 720
  4. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 3 885
  5. Toto je Balkán? Roky prehliadané Albánsko prekvapuje 2 866
  6. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 2 691
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 2 376
  8. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 2 154
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu