presne. Každú chybu draho zaplatíte, pretože zatiaľ čo na iných okruhoch si zašpiníte pneumatiky, alebo maximálne uviaznete v piesku, tu rozbijete auto." Aj jeho tímový kolega Mika Häkkinen má na okruh svoj názor: "Každý sa na tejto trati veľmi unaví, predovšetkým psychicky. Je to naozaj bláznivý nápad jazdiť tu Veľkú cenu, ale práve to je na tom príťažlivé." Vedúci piloti celkového poradia MS formuly 1 Häkkinen (36 b) a Coulthard (29) boli opäť rýchli v tréningu, aj v zajtrajších pretekoch sa očakáva ich súboj s tretím v poradí M. Schumacherom (Nem., Ferrari), ktorý v posledných štyroch rokoch vyhral v Monaku tri razy. Trať mestského okruhu v Monte Carle dáva jadcom v pretekoch minimum šancí na predbiehanie, o to je dôležitejšie postavenie vozidiel na štarte. Kritickým momentom je výjazd z tunela do náročnej šikany, kde musia piloti z 270 km/h spomaliť na osemdesiatku. Vedúci pretekár MS Häkkinen pozná na trati každý detail, keďže Monte Carlo si vybral za svoje bydlisko. "Zakaždým, keď si tu sadnem do auta, vlastne trénujem. Prezerám si zákruty a premýšľam, kde by sa dala získať nejaká stotina sekundy k dobru..." povedal fínsky jazdec.
Názov okruhu: Circuit de Monaco, dĺžka okruhu: 3,328 km, počet kôl: 78, dĺžka pretekov: 259,584 km, vlaňajšie poradie: 1. M. Schumacher (Ferrari), 2. Barichello (Stewart), 3. Irvine (Ferrari).
V zajtrajších pretekoch Porsche Supercup na trati VC Monaka znova nastúpi Bratislavčan Jirko Malchárek.
Autor: SME - tva, MEDIA IN