pričom Octavie Kombi so znakom šampionátu pútajú pozornosť na mestských komunikáciách. "Vo Švajčiarsku sa naše produkty ešte nepredávajú tak dobre ako napríklad na Slovensku," povedal Frank Farsky, šéf marketingu v Škode. Na slovenskom trhu predali vlani takmer 30 000 vozidiel, bezkonkurenčne najviac zo všetkých značiek. Podľa jeho slov MS sú pre Škodu každoročne najväčšou reklamnou akciou, ale sumu pre Medzinárodnú hokejovú federáciu neprezradil. Škodováci si taktiež určili, že tímy ČR a SR budú mať na prilbách a rukávoch dresov názov ich automobilky a pri otázke, prečo ho nedostali napríklad Nemci, sa len pousmial: "Dúfam, že Slováci budú hrať na tomto svetovom šampionáte dlhšie ako Nemci." Frank Farsky ďalej uviedol, že cez televízne obrazovky z MS sa Škoda dostane do 70 krajín sveta. Aj do takých, kde ju doteraz nepoznajú. Jednu Škodu Octaviu venovala automobilka aj do turnaja novinárov akreditovaných na šampionáte v stolnom hokeji, a tak v presscentre cítiť súťažné napätie, aj keď je na ľade MS pokoj.