Neplnenie vládneho programu vraj nie je problém HZDS

BRATISLAVA (SME - rf) - Každý športovec, ktorý ide niekde športovať, ide vyhrať. A záleží na ňom, akú latku si postaví, odpovedal po krajskom sneme HZDS v Bratislave predseda krajského predstavenstva HZDS v Bratislave Milan Mihálik na otázku SME, ako ...

BRATISLAVA (SME - rf) - Každý športovec, ktorý ide niekde športovať, ide vyhrať. A záleží na ňom, akú latku si postaví, odpovedal po krajskom sneme HZDS v Bratislave predseda krajského predstavenstva HZDS v Bratislave Milan Mihálik na otázku SME, ako chce HZDS vyhrať jesenné voľby tak, že získa o 25 percent viac hlasov ako druhý najúspešnejší politický subjekt, ako to avizoval hovorca HZDS Vladimír Hagara. "Azda si nemáme povedať, že my chceme skončiť druhí. My chceme fakt vyhrať voľby. A najradšej o tých 25 percent. Je to naše želanie, naše chcenie, naša méta," povedal. Hovorca HZDS však nepovedal, že hnutie chce vyhrať voľby o 25 percent, ale že ich vyhrá. Aby HZDS vyhralo o 25 % pred druhým, museli by mu vo voľbách dať voliči dvakrát taký počet hlasov, ako má v súčasnosti podľa dlhodobých prieskumov verejnej mienky, pričom do volieb ostáva pol roka. Podpredseda HZDS A. M. Húska uviedol, že HZDS chce oslovovať predovšetkým mladých ľudí. Na otázku, či ich chce hnutie oslovovať neplnením vládneho programu, napríklad v súvislosti s výstavbou bytov, kde majú mladí ľudia pri získavaní bytov obrovské problémy, A. M. Húska odpovedal, že "pokiaľ ide o bytovú výstavbu, ten cieľ sme celkom nesplnili. Samozrejme, toto sme celkom jasne povedali. To nie je náš problém. A pokiaľ ide o volebné preferencie navrhujem, aby ste sa neutopili v haló-efekte". Ako haló-efekt pripomenul Stranu občianskeho porozumenia, ktorá "ešte len dva dni existovala a už sa jej vraj dávali 16-percentné preferencie a podobne". Členovia HZDS nepustili na tlačovú besedu po rokovaní snemu redaktora a kameramana televízie Markíza.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Autor: SME-rf

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  3. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  4. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  5. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  6. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  7. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  8. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  5. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  6. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  7. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  8. Probiotiká nie sú len na trávenie
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 644
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 6 402
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 728
  4. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 4 249
  5. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 3 402
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 2 741
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 1 927
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 1 294
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu