Väčšina podnikateľov sa ROI v Žarnovici pri organizovaní finále Miss Roma obrátila chrbtom

ŽARNOVICA (SME - ks) - "Skutočnosť, že víkendové celoslovenské finále Miss Róma 1998, ktoré sa uskutočnilo v Žarnovici, nemalo taký honosný ráz ako súťaže tohto typu, ktoré sa pripravujú s obrovskou sponzorskou pomocou, je do istej miery opäť potvrdením .

ŽARNOVICA (SME - ks) - "Skutočnosť, že víkendové celoslovenské finále Miss Róma 1998, ktoré sa uskutočnilo v Žarnovici, nemalo taký honosný ráz ako súťaže tohto typu, ktoré sa pripravujú s obrovskou sponzorskou pomocou, je do istej miery opäť potvrdením pretrvávajúcej diskriminácie rómskeho etnika," konštatovala Magda Karáčová, členka okresnej organizácie Rómskej občianskej inciatívy v Žarnovici, majúca na starosti kultúru. "To, že naše dievčatá nemali na prípravu viac ako dva dni, nebolo našou chybou. Organizačnej príprave finále sme venovali množstvo času i vlastných peňazí. Oslovili sme asi 40 možných sponzorov, väčšie závody, podnikateľov, cestovné kancelárie i mimo okresu Žarnovica. Tí, vidiac, že ide o aktivitu ROI, sa nám doslova obracali chrbtom. Bez mihnutia oka nás podporil len Sandrik Hodruša-Hámre, starosta obce Hodruša-Hámre, podnikateľ pán Šulva zo Žarnovice a firma Bery z Hodruše-Hámrov, ktorá nám bezplatne poskytla kostýmy na súťaž," hovorí M. Karáčová. Samozrejme, ani hlavné ceny pre víťazky neboli v podobe exkluzívnych zahraničných zájazdov či novučičkých nablýskaných áut. "Jednoducho, nemali sme na to. Každá z víťaziek si však odnášala cenu v hodnote 7-8 tisíc korún a Miss Róma dostala dary v hodnote asi 13 tisíc korún, väčšinou domáce elektrospotrebiče, kozmetiku, elektroniku... Viem, že dievčatá svojím šarmom a inteligenciou môžu svoje etnikum reprezentovať i na celoslovenských súťažiach miss, no opäť je tu ten nepríjemný pocit diskriminácie," ukončila skepticky Magdeléna Karáčová.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Autor: SME-ks

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  2. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  3. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  4. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  5. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  7. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  5. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  6. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  7. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  8. Probiotiká nie sú len na trávenie
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 699
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 6 488
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 734
  4. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 4 502
  5. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 3 480
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 2 511
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 2 008
  8. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave! 1 177
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu