m Aké argumenty zavážili, že ste sa stali šéfom volebného štábu SDK?
"To nie je správne smerovaná otázka, na to sa treba spýtať predstaviteľov SDK."
m Máte už pripravenú aspoň predstavu, na čom chcete postaviť mediálnu a volebnú kampaň SDK, a ako chcete osloviť doteraz neoslovené vrstvy obyvateľov?
"Chceme predovšetkým hovoriť ľuďom to, čo sa im doteraz nehovorilo, teda pravdu, akokoľvek nepríjemnú, ale pravdu."
m To je skôr úloha pre politikov, ako šéfa volebného štábu sa vás pýtam na formy a metódy mediálnej kampane.
"Je predčasné o tom hovoriť, musím však povedať, že žiadne atentáty ani fígle na upadajúcu voličskú základňu vládnej koalície nebudú."
m Kedy chcete začať s predvolebnými aktivitami?
"Podľa potreby, ale sme pripravení začať ihneď. Od okamihu začatia činnosti volebného štábu bude vidieť, že štáb svoju činnosť začal."
m SDK nemá veľa priestoru vo verejnoprávnych médiách a po posledných udalostiach zrejme ani Markíza jej nebude veľmi naklonená. Ako chcete minimalizovať tieto deficity?
"Markíza ako korektná komerčná televízia, ktorá supluje činnosť verejnoprávnej Slovenskej televízie, si bezpochyby zachová svoju objektívnosť, a tak k žiadnym deficitom nedôjde."