Tichá pošta pre... ... firmu IRMU, s. r. o.

Vážená firma IRMA,

z pochopiteľných dôvodov neuvádzam Vaše úradné meno, pod ktorým ste zaregistrovaní. Dozvedel som sa o Vás, keď som jedného pekného dňa otvoril poštovú schránku. Bola v nej obálka formátu A 5 nabitá rôznymi tlačivami. Sama obálka bola lákavá: farebná a sugestívna. Pre istotu ma hneď na obálke vyzývavo vyzývate: Ihneď otvorte a pozrite sa, koľko farebných vzoriek ste od nás dostali grátis. A pod tým: Plus darček grátis, ak odpoviete do jedného týždňa. To isté je na zadnej strane. Otvoril som teda Vašu objemnú obálku a tam atak na moje nízke pudy pokračoval: bola tam obálka na odpoveď, kde poštovné hradí prijímateľ so zdupľovaným upozornením Poštovné neplaťte. (Uf, to sa mi uľavilo, aj keď som zatiaľ nemal v úmysle na Vašu ponuku reagovať.) Bol tam sľub, že ak odpoviem do jedného týždňa, dostanem kalkulačku v tvare Mikimauza. Bol tam rezervačný kupón s mojím menom a mojou presnou adresou, dokonca s vytlačeným oslovením: Vážený pán Hevier... Na rozdiel od mojich susedov nie som pohoršený, keď mi príde ponuka na moje meno. Odkiaľ si ma vyhrabali? Nie som taký naivný, aby som nevedel, že som v rôznych databázach. Celkom dobrovoľne som napríklad v telefónnom zozname. Ale pokračujme v listovaní obálky: bola tam aj rezervačná známka uspôsobená na samoodlepenie a nalepenie na rezervačný kupón. A pre istotu, keby som odolal týmto lákadlám, bol tam ešte list, na ktorom bol podpis pani z oddelenia prekvapení a sľubov. Milá pani ma tam uisťovala, že ak nebudem s objednaným tovarom spokojný, môžem ho vrátiť. Tento Váš sústredený záujem o moje blaho ma takmer dojal. Dali ste si toľko práce s tým, aby ste ma zaujali, toľko ste do mňa investovali a ste pripravení investovať ďalej, že som takmer podľahol. Nebol som pobúrený. Bola to fér ponuka: Vy ste chceli odo mňa moje peniaze a investovali ste do mňa sumu, ktorá sa možno vyrovnala tej, ktorú ste odo mňa lákali. Možno máte so mnou aj ďalšie zámery, ale to je už Vaša vec. Problém je v tom, že artikel, ktorý mi ponúkate (z pochopiteľných dôvodov ho nemenujem) ani pri najlepšej vôli nepotrebujem. Škoda. Keby ste ponúkali spinky alebo kazety alebo strúhadlá, ktorých nikdy nie je u nás v dome dosť, určite by som neodolal.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Daniel Hevier, vo Vašej databáze registračné číslo 00345 XV 6655980

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  2. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  3. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  4. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  5. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  7. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  5. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  6. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  7. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  8. Probiotiká nie sú len na trávenie
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 681
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 6 468
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 734
  4. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 4 448
  5. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 3 454
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 2 580
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 1 993
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 1 173
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu