or Ing. Vladimír Faško pre náš denník včera povedal: "Zaznamenal som a dosť ma to zarazilo. Pokiaľ ide o nás, podnikáme všetko nevyhnutné, aby sme sa dostali do investičných plánov ministerstva dopravy. Ak však získa prioritu B. Bystrica, pravdepodobne sa ocitneme bokom." Svoje presvedčenie o rovnakej dôležitosti breznianskeho obchvatu si napokon potvrdil aj pri prerokúvaní plánov dokumentácie veľkého územného celku Banskobystrického kraja, ktoré sa uskutočnilo v uplynulých dňoch v jeho sídelnom meste. Tam odznel aj štatistický údaj, že hustota dopravy na trase B. Bystrica-Brezno je rovnaká ako na diaľničnom úseku Liptovský Hrádok-Hybe, čiže na Tatry. "Myslím si, že ide o argument, ktorý je postačujúci. Treba rozšíriť komunikáciu medzi B. Bystricou a Breznom na dva prúdy, ale predtým by som dal jednoznačne prednosť obchvatu Brezna. Je všeobecne známe, že celá doprava prechádza jeho historickým jadrom, o životnom prostredí v centrálnej mestskej zóne ani nehovoriac," dodal.
Autor: SD - bk