Potenciálna klientela o Slovensku málo vie *spýtali sme sa PETRA SHACKLEFORDA, regionálneho zástupcu Európy Svetovej organizácie turizmu (WTO)

# Vo svojom vystúpení na Medzinárodnom veľtrhu cestovného ruchu ITF Slovakiatour 98 ste včera povedali, že podľa vízie do roku 2020, ktorú vypracovala WTO, bude vývoj turizmu z hľadiska návštevnosti najviac akcelerovať práve v krajinách strednej a východn

ej Európy. Ako hodnotíte aktivitu Slovenska v súvislosti so snahami týchto krajín všemožne využiť svoj turistický potenciál, sme v tomto úsilí vpredu, alebo na chvoste?

"Do týchto pretekov, ak to tak môžem povedať, sa zapojilo Slovensko iba pred piatimi rokmi, kým ostatní pretekali už predtým. Myslím si, že to treba vidieť z viacerých hľadísk: na jednej strane máte zariadenia a produkty cestovného ruchu, ktoré sa rozvíjajú veľmi šikovne, ale na druhej strane je tu aj otázka vnútornej komunikácie medzi nimi - ako som sa dozvedel od zástupcov vášho ministerstva hospodárstva, vyvíjajú snahy o jej zlepšenie. Je to však i otázka informovanosti o vašej mladej krajine na strane spotrebiteľov, žijúcich v tých regiónoch, kde sú trhy zaujímavé pre SR. Potenciálni spotrebitelia ešte nepoznajú možnosti Slovenska, bola by potrebná lepšia informovanosť o ňom a jeho propagácia."

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

# Prišli by ste na dovolenku na Slovensko alebo odporúčali by ste to svojim blízkym?

"Ak by som chcel byť len zdvorilý, povedal by som, že rád by som navštívil Slovensko, pretože je veľmi zaujímavé. Budem však úprimný a poviem, že ak by sa mi podarilo nájsť vhodné zariadenia, prírodné danosti a pamiatky situované aj bližšie k Španielsku, kde žijem, tak by som si zvolil tú geograficky bližšiu krajinu. Pokiaľ ide o otázku odporúčania - povedal by som, že áno. Mám priateľov, ktorí boli vo vašich kúpeľoch a boli veľmi spokojní. Hovorili, že kvalita bola veľmi dobrá a aj cena - ak sa dajú dohromady tieto dva faktory, je to veľmi dobré."

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  2. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  3. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  4. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  5. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  7. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  5. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  6. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  7. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  8. Probiotiká nie sú len na trávenie
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 727
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 6 533
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 734
  4. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 4 538
  5. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 3 527
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 2 459
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 2 044
  8. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave! 1 203
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu