Štvrtok, 17. jún, 2021 | Meniny má AdolfKrížovkyKrížovky

Viac ako päťsto hodín z vysielania STV malo v tomto roku nulovú sledovanosť

BRATISLAVA (SME - B. KOREŇ) - "Medzi najsledovanejšie relácie v STV patria zahraničné hrané seriály. Beverly Hills 90210 pozerá až 78 percent respondentov a vyššiu ako 70-percentnú sledovanosť mali seriály Dempsey a Makepeacová, Hľadá sa Salome a Jednoduc

ho Mária," uviedla pre SME redaktorka Výskumu a analýzy programu (VAP) STV PhDr. Iveta Bučková. Najúspešnejšou reláciou v tomto roku bol francúzsky film Otec alebo milenec, ktorý sledovalo 86 percent respondentov.

Aj v tomto roku je podľa I. Bučkovej veľmi úspešný cyklus Čo dokáže ulica, ktorý sleduje 77 percent respondentov. Veľmi dobrú sledovanosť majú aj ďalšie zábavné relácie - Správny kľúč (72 %), Hra o Niké (69 %), Ander a jeho hostia (69 %), Večer Milana Markoviča (62 %) a Halušky (58 %). Medzi veľmi úspešné zábavné programy patrí Show Billa Cosbyho so sledovanosťou 74 %.

Skryť Vypnúť reklamu

V rebríčku sledovanosti sú vždy na vrchných priečkach dramatické a zábavné relácie, na dolných publicistické, vzdelávacie a hudobné. "Z hľadiska ich adresáta a žánrovej atraktívnosti ich nemôžeme jednoducho porovnávať, ani očakávať, že publicistický cyklus bude mať rovnakú sledovanosť ako film," dodala I. Bučková. Veľmi nízku sledovanosť majú vo vysielaní STV napríklad cyklické relácie Konfrontácie, Povolania, Profily, Stoptime, Téma, Eko ďalej, Slovensko a Matica, Události, Zprávy ČT, 2 + 1, Zdravoveda a ďalšie.

V tomto roku podľa analýz VAP vzrástol počet relácií s nulovou sledovanosťou na STV 1 takmer o dve a na STV 2 takmer o tri percentá. V januári až októbri sa na STV 1 odvysielalo 942 relácií s nulovou sledovanosťou (275,3 hodín vysielania) a na STV 2 bolo takýchto relácií 1231 (280,2 hodín). Na základe vyhodnotenia sledovanosti všetkých vysielaných relácií je priemerná sledovanosť STV 1 šestnásť a STV 2 sedem percent, pričom najmenej divákov sleduje programy STV v pondelok a najviac v piatok a v sobotu večer.

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Inzercia - Tlačové správy

  1. Blíži sa leto a s ním aj zvýšené utrácanie peňazí našimi deťmi
  2. Rady nad zlato: Naučte sa pripraviť dezerty ako z cukrárne
  3. Crème de la crème po slovensky
  4. Je lepšie zobrať si rozkladateľný obal alebo vytriediť plastový?
  5. Dream job pre programátorov: Silicon Valley na Slovensku
  6. Po Slovensku na motorke
  7. Jablone prinesú ovocie v podobe komfortného bývania
  8. Stačí mi elektromobil? Pozreli sme sa, ako je to s dojazdom
  9. Viete, čo jete, keď si kupujete pečivo dopečené v predajni?
  10. Desať hotelov v destináciách, ktoré sú toto leto favoritmi
  1. Zázračná škola so zelenou strechou
  2. Čučoriedky - dokážu ochrániť váš zrak?
  3. Crème de la crème po slovensky
  4. Rady nad zlato: Naučte sa pripraviť dezerty ako z cukrárne
  5. Je lepšie zobrať si rozkladateľný obal alebo vytriediť plastový?
  6. Blíži sa leto a s ním aj zvýšené utrácanie peňazí našimi deťmi
  7. 100% ovocné šťavy pod lupou – Prečo sa ich oplatí konzumovať?
  8. Dream job pre programátorov: Silicon Valley na Slovensku
  9. Začíname prikrmovať: Ako vybrať detskú ovocnú výživu?
  10. Arónia: Spoznajte jej zázračné účinky na zdravie, chutné recepty
  1. Viete, čo jete, keď si kupujete pečivo dopečené v predajni? 26 211
  2. Desať hotelov v destináciách, ktoré sú toto leto favoritmi 13 346
  3. Sme vodná veľmoc a napriek tomu vody dovážame 11 535
  4. Málokto im verí. Prekvapia Slováci na futbalovom EURO 2020? 11 426
  5. Stačí mi elektromobil? Pozreli sme sa, ako je to s dojazdom 11 306
  6. Ako sa z nenásytných Bödörovcov stal symbol oligarchie 7 354
  7. P. Lednický: Koronavírus tu už zostane, musíme si na to zvyknúť 6 110
  8. Po Slovensku na motorke 5 587
  9. Developer Slnečníc postaví bývanie pri lese. S bazénom aj fitkom 5 125
  10. Obľubovali ste termínované vklady? Spoznajte alternatívy 4 702
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu