s Johannom Tomfordom - dizajnérom Mercedesa a našli niektoré veci hodné ešte zlepšenia.
Stefan Mayr a Ralph Staud sa nevedeli zmieriť s obvyklým spôsobom navrhovania dverí. Povedali si: "Čo je na tom výhodné, keď napríklad VW Polo má veľké široké dvere, aby sa dalo pohodlne nastupovať, ale v prvej tesnej parkovacej medzere je z výhody nevýhoda. Ak v podzemných garážach stále platí, že výška stropu je iba niečo málo nad 2 metre, nemusí sa vždy podariť naplno otvoriť dvere batožinového priestoru."
Aké nájsť východisko, keď pri malom kompaktnom autíčku o dĺžke 2,5 metra nemajú posuvné dvere dostatočnú vodiacu dráhu? Riešením môže byť princíp vyklápania. Výhody? Spojenie otočných dverí s posuvnými a mechanika, ktorá sa dá v prípade nehody otvoriť stále lepšie než klasické posuvné dvere. Dobrý nápad aj pre dvere batožinového priestoru. Nie sú delené na dve časti, ale na tri. Horná časť sa otvára pre dlhé predmety, veľká stredná časť pre klasickú batožinu a pri veľkých mierach zmizne spodná časť medzi kolesami. Nakoniec, posúďte sami. Na kresbe sú dizajnérske náčrty, ktoré podľa "študentských" nápadov vyrobil grafik-dizajnér Hans-Ulrich von Mende.