"Už sme to rozbalili!" *na slovíčko v bistre s Ing. Katarínou Urbanovou, vedúcou marketingového oddelenia v bratislavskej IKEI

# Ako hovorí slogan: Už sme to rozbalili. Prezradíte nám najdôležitejšie čísla z prvého dňa života bratislavského obchodného domu IKEA?

"Zaznamenali sme obrat 4 milióny slovenských korún a 14 tisíc návštevníkov. Chcem tým povedať, že celá reklamná kampaň, ktorá otvoreniu obchodného domu predchádzala, priniesla úspech. Áno, sme spokojní."

# Návaly záujemcov museli potešiť aj švédskych zástupcov firmy, však?

"Ak máte na mysli pani Gunillu Wir, jedinú Švédku z IKEI, ktorá aj býva v Bratislave, tak vám musím niečo prezradiť. Pristavila sa 1. júna pri mne, spolu sme hľadeli na niekoľkostometrové zástupy ľudí, čakajúcich, kým na nich príde rad a oni vstúpia do obchodu vo švédskych národných farbách, a povedala: Obdivujem ich! Akí sú len trpezliví! A disciplinovaní! V Rakúsku by bolo vylúčené, aby stál niekto dve hodiny na slnku kvôli obchodnému domu."

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

# Pokiaľ viem, návštevníci mali enormný záujem o výrobky so špeciálnou cenou: sedačka za 2990 Sk, vankúšiky za 49 Sk... Aký tovar zľavníte najbližšie?"

"V rámci letného programu budú aj takéto akcie, no nechcem zatiaľ nič bližšie prezrádzať... Berte to ako prekvapenie, ktoré vás určite poteší."

# Súťaživé typy zaujali vaše originálne nápady. Ako to bolo s tými klobúkmi? Hoď klobúk na vešiak a vešiak je tvoj?

"Presne tak. A možno to bola IKEA, ktorá prvýkrát v dejinách Slovenska zistila, akí preborníci sú miestni páni v hádzaní stetsonov. No boli aj iné súťaže. Skladanie stolíkov, vyťahovanie zásuvok s tajomným obsahom... Každý si prišiel na svoje."

Autor: Stranu pripravil Juraj Mravec

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Poisťovníctvo je plné predsudkov. Dá sa však robiť inteligentne
  2. Sedemnásť hotelov pre rodiny s deťmi, kde si oddych užijú všetci
  3. Nový symbol Bratislavy je hotový. Pozreli sme sa, ako vyzerá
  4. Pozrite sa na prvú zastávku vytvorenú 3D tlačou
  5. Fakulta managementu UK - možnosť štúdia vo svetových jazykoch
  6. Kde najradšej nakupujeme potraviny? Toto je srdcovka Slovákov
  7. Ako premeniť 50 € mesačne na desiatky tisíc – VELTY portfóliá
  8. Egypt na maximum: Porovnali sme 4 obľúbené letoviská
  1. Sedemnásť hotelov pre rodiny s deťmi, kde si oddych užijú všetci
  2. Študenti sa učili od najlepších šéfkuchárov na Slovensku
  3. Fakulta managementu UK - možnosť štúdia vo svetových jazykoch
  4. Pozrite sa na prvú zastávku vytvorenú 3D tlačou
  5. Nový symbol Bratislavy je hotový. Pozreli sme sa, ako vyzerá
  6. Riaditeľ Budvaru: Ľudia poznajú rozdiel. Poctivý ležiak chce čas
  7. Kde najradšej nakupujeme potraviny? Toto je srdcovka Slovákov
  8. Najlepšia odmena za vysvedčenie? Kniha
  1. Nový symbol Bratislavy je hotový. Pozreli sme sa, ako vyzerá 21 145
  2. Egypt na maximum: Porovnali sme 4 obľúbené letoviská 10 886
  3. Čo by ste robili, keby ste zo dňa na deň prišli o prácu? 10 618
  4. Kde najradšej nakupujeme potraviny? Toto je srdcovka Slovákov 9 558
  5. Až 37 % vodičov škodí motoru. Riešenie je prekvapivo ľahké 7 630
  6. Pozrite sa na prvú zastávku vytvorenú 3D tlačou 5 544
  7. Nenápadná, ale výnimočná: Slovenská tyčinka s rodinným príbehom 5 150
  8. Sedemnásť hotelov pre rodiny s deťmi, kde si oddych užijú všetci 4 923
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu