JAS Bardejov spolupracuje s firmami Reebok a Puma

BRATISLAVA (TA SR) - Celá zimná kolekcia obuvi akciovej spoločnosti JAS Bardejov, ktorú prezentujú na 5. stredoeurópskom veľtrhu obuvi a kožených tovarov KABO v Brne, je založená na značkách. Každý druh obuvi má svoju vlastnú značku, ktorá už v názve ...

BRATISLAVA (TA SR) - Celá zimná kolekcia obuvi akciovej spoločnosti JAS Bardejov, ktorú prezentujú na 5. stredoeurópskom veľtrhu obuvi a kožených tovarov KABO v Brne, je založená na značkách. Každý druh obuvi má svoju vlastnú značku, ktorá už v názve do určitej miery vyjadruje jej podstatu. S myšlienkou rozložiť kolekciu do výrobných značiek prišli bardejovskí obuvníci pred dvoma rokmi ako jedni z prvých v Slovenskej republike. Detská obuv sa predstavuje pod značkami KUKO a Funny Shoes. Bardejovská dámska obuv je prezentovaná pod značkou Street Style. Luxusná dámska obuv sa skrýva pod značkou Claudia. Zdravotnícka obuv nesie značku Dr. Satler. Módna dámska, pánska aj detská obuv s charakteristickou masívnou podrážkou dostala názov Hard Way. Pod značkou Hard Work sa skrýva pevná pracovná obuv, predovšetkým takzvané farmárky. Exkluzívna pánska móda má značku Prince Roland.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

V ponuke JAS Bardejov je taktiež športová obuv značky Killtec. Podnik je výhradným výrobcom aj predajcom tejto značky na Slovensku. V minulom roku vyrobili v JAS Bardejov približne 5 miliónov párov topánok. Tretina výroby bola určená na slovenský a český trh, tretina na ruský trh a tretina smerovala do západných krajín, predovšetkým do USA, Švédska, Francúzska a Nemecka. Podnik rozšíril svoje aktivity o spoluprácu s výrobcom športových odevov a obuvi Reebok. V marci by mali začať vyrábať pre firmu Puma.

Cieľom JAS Bardejov v tomto roku je presadiť svoje výrobné značky obuvi na trhu. Sústredí sa aj na rozšírenie a skvalitnenie vlastnej predajnej siete. V súčasnosti má deväť vlastných predajní, do konca tohto roka by sa ich počet mal zvýšiť na 25.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry
  2. Koniec nálepkovaniu a predsudkom medzi kolegami u tohto predajcu
  3. Roman Kukumberg ml.: Online hejty vedia bolieť viac ako bodyček
  4. Ako sa z firmy na výrobu krbov stal líder v robotike?
  5. Dobrovoľníci, prihláste sa na Týždeň dobrovoľníctva
  6. PLANEO otvára v máji 9 predajní. Má to zmysel v dobe digitálu?
  7. Green Corner: zelené bývanie blízko centra s prvou splátkou 10 %
  8. Bývajte v centre Košíc – 18 bytov v boutique residence Huštáky
  1. Jednoduché farebné premeny do bytu aj záhrady
  2. Pokoj, výhľady a dobrá kuchyňa? Vyberáme desať hotelov na Ischii
  3. Zlatý sen vo vzduchu
  4. Sapara a Nagy povzbudzovali malých futbalistov a futbalistky
  5. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry
  6. Pozvánka, ktorá sa neodmieta: oslávte 25 rokov s Kauflandom
  7. Kaufland oslavuje 25 rokov a tvorí pilier slovenskej ekonomiky
  8. Bankroty a miliardové dlhy. Úspešný Trump je ilúzia
  1. Ako sa z firmy na výrobu krbov stal líder v robotike? 7 590
  2. Roman Kukumberg ml.: Online hejty vedia bolieť viac ako bodyček 5 258
  3. Bývajte v centre Košíc – 18 bytov v boutique residence Huštáky 5 152
  4. PLANEO otvára v máji 9 predajní. Má to zmysel v dobe digitálu? 5 028
  5. Toto je Balkán? Roky prehliadané Albánsko prekvapuje 4 245
  6. Bankroty a miliardové dlhy. Úspešný Trump je ilúzia 2 868
  7. Slováci posielajú na MS mladíkov. Kedy hrajú a kde ich sledovať? 2 200
  8. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry 1 856
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu