BRATISLAVA – Slovenský futbalový zväz predstavil v hoteli Holiday Inn nové logo a zvučku. Doterajšie po ôsmich rokoch splnilo úlohu, súčasnosť si podľa prezidenta SFZ Františka Laurinca žiada nový, dynamický typ, ktorý najmenej 10 rokov bude sprevádzať všetko, čo sa v spojitosti s naším futbalom udeje doma i vo svete. Logo a zvučka sú základom Corporate Identity SFZ a budú sa objavovať na materiáloch a vo vysielaniach o futbale. Zvučka je originálny a nákazlivý „džingel“, má upútať tak, aby s jej počutím rezonoval vždy futbal.
Tvorcovia loga V. Valkovič a P. Galvánek z Progress Promotion, ktorých spovedal herec Matej Landl, vysvetlili, že logo vyjadruje charakter a zameranie najpopulárnejšej hry. F. Laurinec: „Logo je vlastné krstné meno organizácie. S novým chceme ísť do sveta s výraznejšími úspechmi vo všetkých kategóriách. Logo však nehrá, všetko sa udeje na ihrisku.“ Zachovali sa základy starého – trávnik, lopta, znak, pribudla modernosť, dynamika. Mottom oboch noviniek je, ako dodal Laurinec, myšlienka – spojme sa pre futbal.
Krstnými loga sa stali Ján Popluhár, slovenský hráč storočia, a Marcela Lukácsová, futbalistka roka, hrajúca v rakúskom Neugenburgu. M. Lukácsová po krste: „Výborné. Nech je logo stimulom k novým úspechom.“ Ján Popluhár: „Páči sa mi. Želám si, aby s logom sprevádzalo futbalistov aj viac šťastia.“
(ja)