Agentúra FOCUS: Dodržali sme všetky platné a všeobecne používané metodické postupy zberu dát

Zverejňovanie výsledkov posledného prieskumu verejnej mienky agentúry FOCUS z decembra 1995 vyvolalo rad spochybňujúcich komentárov na stránkach denníka Slovenská republika. Verejné vyjadrenie vysokého ústavného činiteľa A. M. Húsku na poslednom mítingu .

Zverejňovanie výsledkov posledného prieskumu verejnej mienky agentúry FOCUS z decembra 1995 vyvolalo rad spochybňujúcich komentárov na stránkach denníka Slovenská republika. Verejné vyjadrenie vysokého ústavného činiteľa A. M. Húsku na poslednom mítingu HZDS vo štvrtok 4. januára 1996, kde našu agentúru nazval "podvodnou, zo zahraničia platenou inštitúciou, usilujúcou sa o destabilizáciu štátu", však prekračuje nekvalifikované, ideologicky podfarbené reakcie redaktorov spomínaného denníka a má charakter politického stanoviska vládneho hnutia.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

V tejto súvislosti vyhlasujeme, že aj pri uvedenom reprezentatívnom prieskume (bez účasti zahraničného klienta či sponzora) boli dodržané všetky medzinárodne platné a všeobecne používané odborné metodické postupy zberu dát. Prezentované výsledky preto poskytujú reálny odraz aktuálnych postojov a názorov občanov Slovenskej republiky na sledované skutočnosti bez ohľadu na to, či to niekomu vyhovuje alebo nie.

Hystériu okolo zverejňovaných výsledkov považujeme za otvorený útok proti verejnému šíreniu informácií nie nepodobný praktikám totalitných režimov. Je nehoráznym spochybňovaním ľudských a odborných kvalít pracovníkov agentúry, desiatok jej spolupracovníkov anketárov na celom Slovensku, ale aj vyše tisíc občanov respondentov (vrátane viac ako štvrtiny priaznivcov HZDS), ochotných pri prieskume vysloviť svoj názor na súčasné problémy. Lživé, ničím nepodložené výroky proti súkromnej agentúre navyše hrubým spôsobom vedú k zámernému znižovaniu dôveryhodnosti jej obchodného mena a priamo sa tak dotýkajú existenčných základov agentúry FOCUS. Všetky uvedené skutočnosti nás preto nútia použiť legitímne postupy na obranu proti šíriteľom týchto dezinformácií.

SkryťVypnúť reklamu

Autor: MARIO DOBROVODSKÝ, riaditeľ agentúry

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry
  2. Koniec nálepkovaniu a predsudkom medzi kolegami u tohto predajcu
  3. Roman Kukumberg ml.: Online hejty vedia bolieť viac ako bodyček
  4. Dobrovoľníci, prihláste sa na Týždeň dobrovoľníctva
  5. Ako sa z firmy na výrobu krbov stal líder v robotike?
  6. PLANEO otvára v máji 9 predajní. Má to zmysel v dobe digitálu?
  7. Bývajte v centre Košíc – 18 bytov v boutique residence Huštáky
  8. Green Corner: zelené bývanie blízko centra s prvou splátkou 10 %
  1. Pokoj, výhľady a dobrá kuchyňa? Vyberáme desať hotelov na Ischii
  2. Zlatý sen vo vzduchu
  3. Sapara a Nagy povzbudzovali malých futbalistov a futbalistky
  4. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry
  5. Pozvánka, ktorá sa neodmieta: oslávte 25 rokov s Kauflandom
  6. Kaufland oslavuje 25 rokov a tvorí pilier slovenskej ekonomiky
  7. Bankroty a miliardové dlhy. Úspešný Trump je ilúzia
  8. Zvieratá presne vedia, aké bude počasie
  1. Toto je Balkán? Roky prehliadané Albánsko prekvapuje 8 181
  2. Ako sa z firmy na výrobu krbov stal líder v robotike? 7 227
  3. Roman Kukumberg ml.: Online hejty vedia bolieť viac ako bodyček 5 045
  4. Bývajte v centre Košíc – 18 bytov v boutique residence Huštáky 4 746
  5. PLANEO otvára v máji 9 predajní. Má to zmysel v dobe digitálu? 4 622
  6. Bankroty a miliardové dlhy. Úspešný Trump je ilúzia 2 824
  7. Slováci posielajú na MS mladíkov. Kedy hrajú a kde ich sledovať? 2 177
  8. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 1 628
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu