Suzuki GSF 1200 Bandit patrí nesporne medzi klasikov triedy Big Bike. Motor nemilosrdne ťahá reťaz sekundárneho prevodu vo všetkých jazdných režimoch. Ľahký rám zo 600-ky iba zdôrazňuje dravú dynamiku tohto motocykla. V modelovom roku 1996 pribudli nové pružiace prvky a výborné brzdy. Jedinou nevýhodou je vyššia spotreba pri plnom zaťažení. Špeciálnym technickým "non plus ultra" je chladenie - Suzuki Advanced Cooling System, ktoré zasvätení poznajú pod skratkou SACS. Je iba málo "naked bikov", ktoré sa tak dravo derú hore zo suterénu otáčok.
Zrýchlenie je výborné, no jazdec musí dávať dobrý pozor na dávkovanie výkonu, inak mu predné koleso "uletí" do výšky. Prevodové stupne sa radia čisto. Môže za to aj kvalitná hydraulika. Suzuki GSF 1200 Bandit je motocykel na dobré cesty, skôr na dlhé výlety, ale nestratí sa ani v meste. Nehodí sa do terénu.
TECHNICKÉ ÚDAJE:
Motor: vzduchom a olejom chladený radový štvorvalec, štvortakt, štyri ventily na valec, štyri karburátory Mikuni, elektrický štartér
Prevodovka: päťstupňová
Rám: oceľový rúrkový
Zdvihový objem: 1157 cm3
Maximálny výkon: 72 kW (98 k) pri otáčkach 8500 min-1
Maximálny krútiaci moment: 90,7 Nm pri otáčkach 4500 min-1
Maximálna rýchlosť: 226 km/h
Objem nádrže: 19 l
Priemerná spotreba paliva: 7,5 l/100 km
Dojazd: 253 km
Sekundárny prevod: reťazou
Hmotnosť: 234 kg
Výška sedadla: 810 mm
Predná brzda: dvojitá kotúčová
Zadná brzda: kotúčová
Pruženie vpredu: teleskop, maximálny zdvih 130 mm
Pruženie vzadu: rameno z ľahkých zliatin s centrálnym tlmičom, maximálny zdvih 134 mm
Cena (v Nemecku): 14 490 DEM