znych staniciach, v Českej republike (TV NOVA), Slovinsku (POP TV), Rumunsku (PRO TV), na Ukrajine (televízia Nova) a v Maďarsku. Markíza plánuje s týmito televíziami úzko spolupracovať na výmene spravodajstva a ďalších programov. Signál Markízy bude šírený siedmimi pozemnými vysielačmi a spočiatku pokryje územie, na ktorom žije asi 60 percent obyvateľstva. Rozsah pokrytia by sa mal v rokoch 1997-98 zväčšovať výstavbou ďalších vysielačov až na 75 - 80 percent. Markíza, ktorá bude zamestnávať 370 pracovníkov ( čo je 5x menej ako v STV), bude mať dennú vysielaciu plochu priemerne 19-20 hodín. Z toho vyše 40 percent budú predstavovať relácie vlastnej výroby. "Alfou a omegou je pre nás divák. Jeho diktátu budeme podliehať. Každý program, ktorý nebude vykazovať uspokojivú sledovanosť, okamžite stiahneme," uviedol generálny riaditeľ TV Markíza Pavol Rusko, ktorý zdôraznil, že prišli na mediálny trh s tým, aby sa stali najsledovanejšou televíziou na Slovensku.
Autor: SME - ata