m predajcom pneumatík značky Barum na Slovensku.
Konštatoval však, že toto opatrenie každému dovozcovi skomplikuje finančnú situáciu, s čím sa zrejme ťažko vyrovnajú menší dovozcovia a firmy. Systémovo označil depozitné certifikáty za samovražednú vec najmä v súvislosti s tým, keď sa týka tovarov, ktoré domáci trh neprodukuje. V konečnom dôsledku na to vždy doplatí spotrebiteľ - občan, dodal Ing. M. Kryštof.
Ako ďalej odznelo na besede Barum Slovakia vlani predala vyše 200 tisíc kusov pneumatík značky Barum na osobné automobily a asi 3000 kusov plášťov značky Continental, ktorých je Barum Slovakia výhradným dovozcom. Okrem toho dováža Barum Slovakia ešte pneumatiky značky SEMPERIT a firma MIKONA obohacuje trh aj pneumatikami SAVA a MICHELIN. V tomto roku chcú predaj plášťov nielen na osobné, ale aj nákladné a užitkové automobily pracovníci Barum Slovakia stabilizovať. Obchodnou filozofiou firmy je poskytnúť komplexné služby pre zákazníka až po konečné zhodnotenie pneumatík na iné využitie alebo ekologické zlikvidovanie.
K otázke postavenia na trhu M. Kryštof uviedol, že Barum Slovakia nezíska majoritu. Každý trh však podľa neho je vo vývoji a jeho ozdraveniu by neprispeli prípadné cenové vojny a podobne.