Jeden z najlepších klasikov "Big bike" pochádza z dielne japonskej značky Suzuki. Motocykel je charakteristický vysokým pohodlím pri jazde a spoľahlivým sekundárnym prevodom prostredníctvom kardanu. Motor má veľmi dobré dynamické vlastnosti, ale mohol by mať aj trocha nižšiu priemernú spotrebu. Pôvodne vyvinuli Suzuki GSX 1100 G pre trh v Spojených štátoch a motocykel mal mať preto všetko, čo je bežné pre stroje na amerických diaľniciach. Pre európsky trh sa zmenilo nastavenie podvozku. Napriek relatívne vysokej hmotnosti 289 kg je motocykel veľmi dobre ovládateľný. Aj ostré zákruty nekončia s potom na čele. Pri pomalej jazde a v pravouhlých zákrutách, alebo pri parkovacej manipulácii, treba dávať pozor na šikmú prednú vidlicu. Prvky pruženia sú vyladené dostatočne komfortne a napriek tomu je jazda príjemne športovo "tvrdá".
TECHNICKÉ ÚDAJE:
Motor: vzduchom a olejom chladený radový štvorvalec, štvortakt,
štyri ventily na valec, štyri karburátory Mikuni, elektrický štartér
Prevodovka: päťstupňová
Rám: rúrkový oceľový
Zdvihový objem: 1128 cm3
Maximálny výkon: 98 koní (72 kW) pri otáčkach 8000 min-1
Maximálny krútiaci moment: 96 Nm pri otáčkach 7000 min-1
Maximálna rýchlosť: 217 km/h
Objem nádrže: 21 l
Priemerná spotreba: 7,0 l/100 km
Dojazd: 300 km
Sekundárny prevod: kardanom
Hmotnosť: 289 kg
Výška sedadla: 790 mm
Predná brzda: dvojitá kotúčová
Zadná brzda: kotúčová
Pruženie vpredu: teleskop, max. zdvih 150 mm
Pruženie vzadu: kyvná vidlica s centrálnym tlmičom,
max. zdvih 130 mm
Cena: (v Nemecku) 15 290 DM