Topvar odolá kvalitou reklamnému náporu

BRATISLAVA (SITA) - "Ak by South African Breweries Ltd. (SAB) investovali 50 mil. USD do reklamy, tri - štyri slovenské pivovary by museli odísť z trhu." V rozhovore pre tlačovú agentúru SITA tak reagoval Jozef Nemec,vedúci marketingu Pivovaru Topvar, ...

BRATISLAVA (SITA) - "Ak by South African Breweries Ltd. (SAB) investovali 50 mil. USD do reklamy, tri - štyri slovenské pivovary by museli odísť z trhu." V rozhovore pre tlačovú agentúru SITA tak reagoval Jozef Nemec,vedúci marketingu Pivovaru Topvar, a.s. Topoľčany, na zámery nových vlastníkov Pivovaru Šariš, v ktorom SAB získali 97,6-percentný podiel. "Topvar je čisto zamestnanecká akciová spoločnosť, ktorej najväčším kapitálom je kvalita. Do budúcnosti chceme odolávať tlaku gigantických zahraničných spoločností vysokou kvalitou nášho piva, vysokým štandardom služieb zákazníkom, pridať musíme na reklame a propagácii. Vstup zahraničného kapitálu do nášho pivovaru nechystáme," uviedol ďalej J. Nemec. Úspešnosť stratégie založenej na kvalite dokazuje podľa neho skutočnosť, že Topvar vyváža pivo do 18 krajín sveta, a to aj napriek viacerým ochranárskym opatreniam. V roku 1995 vyviezol Topvar 20 tis. hl piva, v roku 1996 už 46,9 tis. hl a predpokladaný export v tomto roku je 55 až 60 tis. hl.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Napriek rastúcej konkurencii na domácom trhu dokázal Pivovar Topvar zvýšiť predaj z 522 tis. hl v roku 1995 na 569 tis. hl v roku 1996 a v tomto roku počíta s predajom okolo 580 tis. hl. Topvar je tak druhým najväčším predajcom piva na našom trhu. "Naše kapacity využívame na 105 %, naproti tomu Pivovar Šariš i Pivovar Zlatý Bažant zhruba na 70%," zdôraznil J. Nemec.

V súvislosti s vyostrujúcou sa konkurenciou na domácom trhu sa J. Nemec vyslovil za vyššiu ochranu domáceho trhu, a to aj pred pivami vyrábanými na Slovensku v zahraničnej licencii.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  2. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  3. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  4. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  5. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  7. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  5. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  6. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  7. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  8. Probiotiká nie sú len na trávenie
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 681
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 6 468
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 734
  4. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 4 448
  5. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 3 454
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 2 580
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 1 993
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 1 173
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu