t (HCE) dostáva do predaja na videokazetách. Adaptácia slávneho románu Victora Huga bude s najväčšou pravdepodobnosťou nasledovať úspech videokazety Pocahontas, ktorej sa za deväť mesiacov po uvedení na český a slovenský trh predalo asi 55 000 kusov. Riaditeľ HCE Slovakia Roman Krivošík informoval, že spolu s videopremiérou Zvonára u Matky Božej začne sieť reštaurácií McDonald`s na Slovensku s predajom nového druhu tzv. Happy Mealu, špeciálneho detského menu s prekvapením v podobe niektorej z postavičiek filmu. Figúrku z príbehu bude obsahovať aj nové balenie čokoládových lentiliek. Pod slovenské znenie sa podpísali napríklad D. Cinkota, Z. Mauréryová, J. Kroner, V. Jedľovský či M. Kráľovičová. Na vianočný trh už HCE pripravuje videokazetu s hranou verziou filmu 101 dalmatíncov, ktorá je v súčasnosti najúspešnejším titulom v kinách. Od premiéry 20. marca 1997 do konca augusta ju navštívilo rekordných 203 563 divákov.
Autor: SME-dik