ek Králik.
Firma získala významné postavenie na európskom trhu s podvozkami a vagónmi. Výrobky vyváža do Nemecka, Švajčiarska, Poľska a Holandska, a samozrejme do ČR. Export do štátov bývalého ZSSR neplánujú. Dôvodom sú podľa F. Králika rozdielne technické špecifikácie podvozkov v týchto štátoch, ako aj skutočnosť, že "na Východe existujú silné vagónky, ktoré nemajú čo robiť."
V tomto roku plánuje spoločnosť dosiahnuť obrat asi 3 mld Sk. Hlavným odbytiskom zostávajú zahraničné trhy, pretože Železnice Slovenskej republiky v dôsledku finančných problémov zastavili rozvoj investičnej výstavby. Jedinou väčšou zákazkou od ŽSR bol doteraz kontajnerový vlak pozostávajúci z 80 vagónov, ktorý premáva medzi Čiernou nad Tisou a holandským Rotterdamom a v októbri tohto roka začnú s výrobou 60 kusov tzv. košových vagónov pre kombinovanú dopravu. Spoločnosť dosiahla za prvý polrok 1997 zisk 7, 58 mil. Sk. Za prvých šesť mesiacov realizovala firma tržby v hodnote 1,57 mld Sk, čo je o 396,77 mil. Sk menej ako za minulý rok.