Potichu, ale konzekventne sa u našich južných susedov investuje masívne do produkcie automobilov. A nie hocakých. V Györi, ani nie hodinu od našich hraníc, sa dokončieva nový závod na výrobu motorov. S investíciou vo výške 5,9 miliardy šilingov a so znakom štyroch kruhov - Audi. Opel a Suzuki sa už v Maďarsku udomácnili. Začiatkom 90. rokov vyslal aj nemecký koncern Audi svojich odborníkov, aby našli najvhodnejšie miesto pre nový závod na výrobu motorov. Vybrali Györ - nielen pre výhodné marketingové podmienky (o 15 percent nižšie výrobné náklady ako v Nemecku), ale aj automobilová infraštruktúra hrala dôležitú úlohu (výroba nákladných automobilov Rába). Stavať sa začalo v roku 1994 a po troch rokoch je výsledkom 600 000 vyrobených jednotiek ročne. V roku 1999 má dosiahnuť produkcia v rámci poslednej rozvojovej fázy počet 1 milión motorov ročne pre koncernových zákazníkov VW, Škoda, Seat a CKD v Južnej Afrike. Dnes pracujú maďarské motory prakticky vo všetkých benzínových automobiloch Audi (štvorvalce, V6 a V8) a postupne sa do Maďarska sťahuje aj výroba dieselových agregátov. Ale Györ sa postupne presadzuje aj ako miesto pre montáž kompletných modelov automobilov značky Audi. Nové Audi TT Coupé a V-Cabrio sa budú od roku 1998 v počtoch asi 30 000 ročne vyrábať kompletne v Györi. Motorizácia nového Audi TT je ešte tajná, ale odborníci rátajú s motorom V6.