nom rozvrhu parížskych módnych prehliadok len jednou z mnohých, z deviatich dní venovaných móde to bolo bezkonkurenčne najvzrušujúcejších 20 minút. Módna prehliadka sa odohrávala v zrenovovanom zámku zo 17. storočia - brokátom čalúnené pohovky s pozlátenými rámami, sekretáre v štýle Ľudovíta XV., harfa a obrovské čínske vázy plné čerstvých kvetov vytvárali dokonalé pozadie pre Gallianov zmysel pre divadelnú a romantickú módu. V obrovských sálach sa vznášali pavučinkové šaty zo svetloružového či bieleho tylu s našuchorenými sukňami obšitými mašľami alebo ružami, svadobné šaty s perlovými strapcami z najjemnejšej pletenej čipky a ohromné róby v línii morských panien, ktorých sukne sa vliekli po dlážke. Galliano spracoval svetlé guatemalské látky na tesné a sexi obleky v štýle retro s oblými krátkymi sakami, pôsobivý večerný plášť alebo redingot v štýle Belle Epoque, ktorý zasnúbil so štíhlymi saténovo-brokátovými šatami. Pás ako presýpacie hodiny bol spútaný do korzetu, vypleteného čiernymi a bronzovými korálkami, zatiaľ čo zlatom vyšívané chryzantémy kvitli na rozviatom čiernom saténovom kimone. Modelka Kate Mossová vybehla v kalikovom kostýme štyridsiatych rokov, lemovanom slivkovomodrou čipkou, a Carla Bruni predviedla bronzové puzdrové lamé šaty, zahalené do čierneho tylu. Galliano so svojím zmyslom pre detail ozdobil klobúky so širokou strieškou stovkami hodvábnych kvetov, kvetmi spestril aj gombíky a veľkoryso odhalené hrdlá supermodeliek ovešal šnúrami juhoamerických šperkov.
"Je to ako keď vstúpite do sveta fantázie. O takých šatách, aké robí Galliano, ľudia snívajú," vyhlásila Nicole Fischelisová z amerického obchodného domu Saks Fifth Avenue. "Ide o spôsob, akým premieňa multikultúrne odkazy na vysokú kultivovanosť, kombinuje obdobie a etnikum - takže len túžite sedieť a vidieť ešte viac," dodala. "Každý klobúk, každý jeden šperk, každý detail bol úžasný. Je to mág."