Kontroverznú kampaň Rádia Koliba považuje jeho riaditeľka za recesiu

BRATISLAVA (SME - ch) - Za recesiu považuje riaditeľka Rádia Koliba Monika Beňová billboardy parafrázujúce obraz E. Delacroixa Sloboda vedie ľud. Na plagáte má Sloboda tvár M. Beňovej, šliape po logu Rádia Twist a medzi "porazenými a mŕtvymi" sa ocitli ..

BRATISLAVA (SME - ch) - Za recesiu považuje riaditeľka Rádia Koliba Monika Beňová billboardy parafrázujúce obraz E. Delacroixa Sloboda vedie ľud. Na plagáte má Sloboda tvár M. Beňovej, šliape po logu Rádia Twist a medzi "porazenými a mŕtvymi" sa ocitli logá Rock FM a Fun Rádia. V súvislosti s plagátom sa objavili názory, že došlo k porušeniu zákona o reklame, Obchodného zákonníka a autorského zákona. "Myslím si, že nebol porušený žiadny zákon," tvrdí M. Beňová. "Zatiaľ to beriem ako recesiu a vážne sa tým začnem zaoberať, až keď niekto konkrétne povie, ktorý zákon bol porušený. Vlastne sme týmto rádiám urobili reklamu a zároveň sme dali najavo, že iba tieto považujeme za vážnych konkurentov," dodala. Plagátom sa síce už zaoberala Rada pre reklamu, svoje stanovisko však ešte nezverejnila. Ako sme sa dozvedeli na sekretariáte generálneho riaditeľa Fun Rádia, najpočúvanejšieho súkromného rádia na Slovensku, Peter Abrahám poskytol stanovisko týždenníku Trend a už sa k plagátu vyjadrovať nebude. V spomenutom stanovisku sa uvádza, že naozaj dôležité sú iba čísla hovoriace o počúvanosti a tie vravia jasnou rečou. Zadávateľom kontroverznej kampane bola reklamná agentúra Donar, ktorej generálny riaditeľ Fedor Flašík je spolumajiteľom Rádia Koliba. Agentúra je známa organizovaním osláv, na ktorých financovanie boli vyčlenené peniaze zo štátneho rozpočtu a nedávno inštalovala oproti Prezidentskému palácu v Bratislave digitálne hodiny, ktoré odpočítavajú prezidentovi dni do konca jeho funkčného obdobia. Rádio Koliba začalo vysielať 1. apríla tohto roku a svojím signálom pokrýva približne 75 percent územia Slovenska.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Autor: SME-ch

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  2. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  3. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  4. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  5. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  7. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  5. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  6. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  7. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  8. Probiotiká nie sú len na trávenie
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 769
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 6 606
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 738
  4. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 4 637
  5. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 3 610
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 2 345
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 2 128
  8. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave! 1 253
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu