V marci 1998 predstaví Slovenská demokratická koalícia, po monitoringu problémov, volebný program

BRATISLAVA (SME - sp) - V marci 1998 predstaví Slovenská demokratická koalícia (SDK) volebný program po predchádzajúcom monitoringu problémov a návrhov na ich riešenie, na ktorých by sa mala zúčastniť široká občianska verejnosť. "Ponúkame občanom nový ...

BRATISLAVA (SME - sp) - V marci 1998 predstaví Slovenská demokratická koalícia (SDK) volebný program po predchádzajúcom monitoringu problémov a návrhov na ich riešenie, na ktorých by sa mala zúčastniť široká občianska verejnosť. "Ponúkame občanom nový partnerský vzťah na úrovni zmluvy. Bude obsahovať ponuku SDK a s touto ponukou sa budeme uchádzať o dôveru občanov SR. Túto ponuku chceme tvoriť v spolupráci s občanmi," uviedol včera hovorca SDK M. Dzurinda. Ako ďalej zdôraznil, "naša politika musí byť viac ofenzívna a menej orientovaná iba na reagovanie na akcie vládnej moci". V. Palko (KDH) informoval, že v prvej fáze, do konca tohto roku, urobí SDK monitoring všetkých problémov SR, monitoring existujúcich, čo i len čiastkových návrhov riešení ako i monitoring osobností a organizácií, ktoré môžu prehovoriť do tvorby volebného programu SDK. V rámci tejto etapy SDK usporiada šesť veľkých konferencií s témami, ako sú hospodárstvo, financie, privatizácia, doprava, výstavba, súdnictvo, bezpečnosť, verejná správa, sociálne veci, školstvo, zdravotníctvo, ženy a mládež, zahraničná politika, národnostné menšiny, kultúra, médiá, pôdohospodárstvo, životné prostredie. Pozývaní budú politici SDK, politici iných strán, politicky neutrálne osobnosti, podnikatelia, odbory, kultúrna obec atď. V druhej fáze, v januári až februári 1998, sa posúdia všetky názory a návrhy a vypracuje sa volebný program. V tretej fáze, v marci 1998, začne SDK s prezentáciou svojho volebného programu.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Autor: SME - sp

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Šéf HOPINu: Nie sme najlacnejší a ani nechceme byť
  2. Zaslúžený oddych. Luxus hotelov pre dospelých začína pokojom
  3. TV Markíza spustila prelomový digitálny projekt TN live
  4. Nenápadná, ale výnimočná: Slovenská tyčinka s rodinným príbehom
  5. Motorkári: Prečo si uzatvoriť havarijné poistenie motocykla?
  6. Odborník na reštaurovanie: Lacné úpravy ničia kamenné pamiatky
  7. EURO U21 2025: S kým, kde a kedy hráme zápasy?
  8. Digitálne platby a poistenie pre bezstarostnú dovolenku
  1. Zaslúžený oddych. Luxus hotelov pre dospelých začína pokojom
  2. TIPOS spustil novú kampaň
  3. TV Markíza spustila prelomový digitálny projekt TN live
  4. Až 37 % vodičov škodí motoru. Riešenie je prekvapivo ľahké
  5. S týmto smartfónom ti frajer na dovolenke urobí dokonalé fotky
  6. Nenápadná, ale výnimočná: Slovenská tyčinka s rodinným príbehom
  7. Motorkári: Prečo si uzatvoriť havarijné poistenie motocykla?
  8. Prvý vajcomat na Slovensku má najlacnejšie vajcia v Bratislave
  1. S. Moravčík: 30-dňová záruka vianočky? Ja by som ju nejedol 11 982
  2. Zaslúžený oddych. Luxus hotelov pre dospelých začína pokojom 7 283
  3. Prvý vajcomat na Slovensku má najlacnejšie vajcia v Bratislave 7 009
  4. TV Markíza spustila prelomový digitálny projekt TN live 6 555
  5. Nenápadná, ale výnimočná: Slovenská tyčinka s rodinným príbehom 4 846
  6. Až 37 % vodičov škodí motoru. Riešenie je prekvapivo ľahké 4 161
  7. EURO U21 2025: S kým, kde a kedy hráme zápasy? 3 869
  8. Z ruky do úst: Viete, koľko rodín nemá žiadnu finančnú rezervu? 3 469
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu