Televízia Markíza nakupovala v Cannes

BRATISLAVA (SME - bd) - Francúzske mestečko Cannes sa verejnosti spája so slávnym filmovým festivalom, ktorý sa tu koná každú jar. Menej sa však vie, že ďalší festival sa organizuje na jeseň a krúti sa okolo televízie. Tohto roku sa na ňom zúčastnila ...

BRATISLAVA (SME - bd) - Francúzske mestečko Cannes sa verejnosti spája so slávnym filmovým festivalom, ktorý sa tu koná každú jar. Menej sa však vie, že ďalší festival sa organizuje na jeseň a krúti sa okolo televízie. Tohto roku sa na ňom zúčastnila aj slovenská komerčná televízia Markíza. Ako nám povedal riaditeľ centra umeleckej tvorby Ľubo Gregor, ktorý bol členom slovenskej delegácie, ide vlastne o mediálny trh. Zúčastňuje sa na ňom gros televíznych spoločností a agentúr, ktoré si navzájom ponúkajú programy a dohadujú predbežné zmluvy. "Tohto roku tu bolo oveľa viac mediálnych spoločností než po iné roky. Z Markízy sme boli šiesti. Okrem mňa Táňa Heldová, riaditeľka programu, a zástupcovia obchodného oddelenia. Po celý čas tvrdo pracovali a urobili mnoho zaujímavých obchodov. Uzavreli sa predbežné zmluvy na nákup filmov, seriálov i zábavných relácií, detských programov, rozprávalo sa o koprodukciách, dokonca sme zasnívali aj o koprodukcii s Disneyho štúdiom. Najdôležitejšie však bolo stretnutie s francúzskymi priateľmi s Tild Production a Tele France 2 kvôli Pevnosti Boyard, na ktoré pricestoval aj generálny riaditeľ Markízy Pavol Rusko. Finalizovali sme tu našu zmluvu, ktorá sa podpíše 15. januára, aby v svetoznámej súťaži bolo aj slovenské družstvo."

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Autor: SME-bd

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  2. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  3. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  4. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  5. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  7. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  1. Toto je Balkán? Roky prehliadané Albánsko prekvapuje
  2. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  3. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  4. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  5. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  6. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  8. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  1. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 7 231
  2. Toto je Balkán? Roky prehliadané Albánsko prekvapuje 5 264
  3. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 5 009
  4. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 4 160
  5. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 3 021
  6. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 2 555
  7. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 2 022
  8. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave! 1 649
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu