Na turistickom veľtrhu vystavovatelia nemali komu ponúkať svoje produkty

POPRAD (SME - kim) - V stredu sa v športovej hale hotela Satel v Poprade skončil 6. ročník Tatra Turist Workshopu (TTW). Okolo 50 vystavovateľov z obcí Zamaguria, Spiša, spod Tatier, ako aj členovia Euroregiónu Tatry, ďalej vysokohorské chaty, horskí ...

POPRAD (SME - kim) - V stredu sa v športovej hale hotela Satel v Poprade skončil 6. ročník Tatra Turist Workshopu (TTW). Okolo 50 vystavovateľov z obcí Zamaguria, Spiša, spod Tatier, ako aj členovia Euroregiónu Tatry, ďalej vysokohorské chaty, horskí vodcovia a národné parky tu prezentovali svoje špecifické ponuky pre turistov. Tohtoročný veľtrh sa zameral na vidiecku turistiku v ekonomicky málo rozvinutých oblastiach, na vysokohorskú turistiku a jej prepojenie s ochranou prírody. "Naším cieľom bolo aj zobudiť ľudskú túžbu po poznaní, chceli sme domácich upozorniť na možnosti cestovného ruchu, ktoré tu máme. Dlhodobým zámerom je budovať prepojenosť, aby napríklad chatári z Tatier vedeli informovať turistov, čo pre nich ponúka podhorie a obce regiónu a naopak," povedal na margo významu turistického veľtrhu primátor Popradu Ing. Štefan Kubík. Riaditeľka TTW Tatiana Marenčáková nezakrývala ani nedostatky, mrzelo ju, že v mnohých prípadoch vystavovatelia neboli na workshope osobne prítomní. "Veľtrh bol určený subjektom, ktoré sa venujú vidieckej a vysokohorskej turistike, teda vystavovateľom navzájom. Mali sme aj hostí z Francúzska a Poľska, niektoré informácie z veľtrhu sa tak dostanú aj do zahraničia," konštatovala T. Marenčáková. Na klady a zápory upozornil aj riaditeľ Agentúry pre rozvoj cestovného ruchu v regióne Tatier Ing. Ján Kuska. "Pozitívom je, že sa veľtrh vôbec uskutočnil a vystavovatelia prejavili ochotu spolupracovať. Ak však chceme mať trh, musí tu byť okrem predávajúceho aj kupujúci, teda spätná väzba. Chýbali tu napríklad tour-operátori, zástupcovia cestovných kancelárií. Workshop sa len začína špecifikovať, mal by byť predajný. Možno sa v jeho počiatkoch urobili chyby, to odradilo záujemcov, a teraz treba veľa práce, aby sme kupujúcich pritiahli späť. Je to mravčia práca, chce to čas," povedal Ing. J. Kuska.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Autor: SME-kim

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  3. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  4. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  5. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  6. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  7. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  8. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  5. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  6. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  7. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  8. Probiotiká nie sú len na trávenie
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 657
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 6 428
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 731
  4. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 4 324
  5. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 3 430
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 2 685
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 1 944
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 1 254
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu