STARÝ SMOKOVEC (SME - kim) - Pravidelnými anketami a výskumom v zariadeniach cestovného ruchu a následnými analýzami sa Združenie cestovného ruchu Vysoké Tatry (ZCR) snaží postupne odstraňovať nedostatky a dávať podnety na ďalšie zlepšenia. "Podarilo sa nám napríklad konečne zladiť otváracie hodiny jednotlivých zariadení či zosúladiť cenotvorbu. Zistili sme, že lôžková kapacita je presýtená, ale chýbajú niektoré druhy služieb. Chceme orientovať začínajúcich podnikateľov práve na aktivity, ktoré cestovnému ruchu vo Vysokých Tatrách chýbajú," hovorí generálna tajomníčka ZCR Ing. Bibiana Jarošová. Množstvo kritiky sa túto sezónu zosypalo aj na nekvalitnú dopravu, chýbajúce sociálne zariadenia, ale aj na vysoké ceny. "V porovnaní s obdobím pred 2-3 rokmi je služieb v Tatrách podstatne viac. Mrzí nás, že o Tatrách idú chýry ako o cenovo nedostupných, predražených. Ale porovnajte si ceny za ubytovanie alebo stravovanie napríklad v Košiciach, Bratislave alebo aj v Poprade. Sme v normálnom celoslovenskom priemere," konštatuje Ing. Jarošová.
Autor: SME - kim