na trati stáť niekoľko nákladných vlakov a rýchlikov, preto viaceré z nich meškal. V cestnej doprave sa po vypnutí svetelnej signalizácie vyskytli problémy v centre hlavného mesta, predovšetkým na križovatkách Trnavské mýto, Račianske mýto, kde sa vytvárali kolóny automobilov na vedľajších cestách, ktoré nemohli prejsť cez hlavnú cestu, no k výraznému nárastu nehôd neprišlo. Medzi 18. a 19. hodinou sa stalo v Bratislave šesť dopravných nehôd, pri ktorých bolo jedno ľahké zranenie. Dopravnému podniku Bratislava ostali na vozovkách a koľajniciach na hodinu stáť všetky električky a trolejbusy. V tom čase bolo tesne po prepravnej špičke, no vo vozovni sa nachádzalo ešte len 10 percent vozidiel, ostatné boli vonku. V najväčšom obchodnom dome Tesco nedošlo k vážnejším problémom. Ako vysvetlil riaditeľ obchodného domu Jozef Štaudinger "na evakuácie sme pripravení. Nestalo sa nič vážnejšie, akurát bola ľútosť zákazníkov a nás, že sme museli na hodinu prevádzku prerušiť". Väčšina pobočiek Slovenskej pošty, ako aj nemocnice majú vlastné núdzové zdroje elektrickej energie. V pobočkách Slovenskej pošty, kde núdzové zdroje nie sú, a kde je automatizovaná prevádzka (na území Bratislavy je automatizovaných 27 pobočiek), sa však vyskytli problémy so spracúvaním a preberaním zásielok.
Autor: SME-rf